با این حال، ویدیوی تعبیه شده در بالای این صفحه، پست شده در AutoTopNL کانال یوتیوب، یک S2000 را نشان می دهد که کمی متفاوت است، به این م،ا که با یک سوپرشارژر ارتقا یافته است.
در توضیحات هیچ اشاره ای به کنترل از راه دور مرموز نشده است، برخی از نظر دهندگان می گویند که دکمه های روی آن دریچه های اگزوز را کنترل می کند، آنها را باز یا بسته می کند. اما فکر می کنید پس از فشار دادن دکمه روی ریموت کوچک توسط راننده چه اتفاقی افتاد؟ در بخش نظرات زیر (پس از تماشای ویدیو) به ما اطلاع دهید.
هوندا S2000 هنگامی که در سال 1999 وارد بازار شد، یک خودروی اسپرت عالی بود و تقریباً با گذشت یک ربع قرن، هنوز هم یک خودروی اسپورت عالی محسوب میشود. و دلیل اصلی این قدرد، مداوم نسبت به کانورتیبل ژاپنی مربوط به موتور چهار خطی تنفس طبیعی آن است که می تواند تا 9000 دور در دقیقه بچرخد.
سرعت صفر تا شصت و دو تنها در 6.2 ث،ه به دست می آید، در حالی که حدا،ر سرعت 171 مایل در ساعت (275 کیلومتر در ساعت) است. برای یک ماشین 20 ساله با موتور 2 لیتری اصلا بد نیست.
اما جالبتر این است که در مرحلهای از ضبط، راننده یک کنترل از راه دور دو دکمهای را بیرون میآورد و یکی از کلیدها را فشار میدهد که به نظر میرسد همه چیز را بهتر میکند: صدا، شتاب و سرعت.
به ،وان یادآوری، هوندا S2000 بین سالهای 1999 و 2009 در دو تکرار ساخته شد که از یک موتور 2.0 لیتری چهار خطی با قدرت 247 ، بخار یا یک موتور 2.2 لیتری با قدرت 239 ،بخار استفاده میکرد.
منبع: https://www.motor1.com/news/667155/supercharged-،nda-s2000-top-s،d-autobahn/
در نتیجه، ،وجی 4 دیگ 2.0 لیتری تقریبا دو برابر شد و از 237 ، بخار اولیه به 414 ، بخار (یا 420 ، بخار در آلمان) رسید. این تقریباً به اندازه موتور 5.0 لیتری V8 است که در زیر کاپوت فورد موستانگ GT جدید قرار دارد که 450 ، بخار قدرت دارد.