تویوتا، سوبارو و مزدا کنفرانس مش،ی را در اوایل این هفته برگزار ،د و قول دادند که موتور احتراق داخلی را با تمیزتر ، آن نجات دهند. تویوتا در حالی که سوبارو نسل بعدی بو،ر هیب، را پیشنمایش میکرد، از چندین خودروی چهارگانه جدید رونمایی کرد. مزدا چیز هیجان انگیزتری را به ارمغان آورد: یک نمونه اولیه برای یک موتور دو روتور.
اگرچه این شرکت در مورد سخت افزار جدید وارد جزئیات نشد، اما اعلام کرد که می تواند روزی در یک خودروی پرفورمنس نصب شود. همانطور که در مفهوم Iconic SP دیده می شود، موتور چرخشی به جای اتصال مک،کی به چرخ ها، به ،وان یک ژنراتور عمل می کند و باتری را شارژ می کند. مزدا قبلاً یک موتور تک روتور را در MX-30 ارائه می دهد که در آن به صورت عرضی نصب شده است. در احیای بالقوه RX، راه اندازی دو روتور به صورت طولی نصب می شود.