آئودی برای معکوس کردن فرآیند طراحی با توسعه داخلی ابتدا


آئودی با کانسپت‌های چهارگانه Sphere، پیش‌نمایش کاملی از یک زبان طراحی جدید ارائه می‌کند که در خودروهای آینده اعمال خواهد شد. ظاهر جدید به طور انحصاری برای خودروهای الکتریکی در نظر گرفته شده است زیرا Four Rings قصد دارد آ،ین مدل‌های جدید خود را با موتورهای احتراقی در سال 2025 عرضه کند. دامنه.

در حالی که این حقایق به طور کلی در سراسر صنعت در دسترس هستند، زیرا به تدریج به سمت خودروهای برقی تغییر می کند، آئودی قصد دارد یک تغییر اساسی در نحوه توسعه خودروها ایجاد کند. اولین کار، ایجاد رابط کاربری و فضای داخلی قبل از حرکت به سمت طراحی بیرونی خواهد بود. در مصاحبه با تخت گاز مجله، مارک لیخت از برند لو، آلم، در مورد چرخش 180 درجه برای اولویت بندی کابین صحبت کرد.

Audi Activesphere Concept (2023)

50 ع، ها

“در گذشته، روند همیشه ی،ان بود: در ابتدا، موتور احتراقی و پلت فرم وجود داشت. سپس همراه با فروش و بازاریابی، تصمیم گرفتیم یک خودروی دو نفره، چهار نفره، یا شش یا هفت نفره داشته باشیم. سپس شروع به طراحی طراحی بیرونی و در نهایت طراحی داخلی می کنیم. آینده دقیقا برع، است.”

لیخت گفت با تغییر اولویت ها TG سید اودرا، رئیس بخش طراحی UI/UX آئودی، همراه با تیمی که او اداره می‌کند، اکنون در مرکز فرآیند طراحی قرار دارند: “این کار از بخش سید شروع می‌شود و به آنجا ختم می‌شود، زیرا ما شروع به فکر ، در مورد موارد استفاده می‌کنیم.” در آینده، توسعه بر اساس نیازهای افراد داخل کابین قبل از نهایی ، طراحی بیرونی خواهد بود.

اولین خودرو از موج جدید خودروهای الکتریکی آئودی قرار است در اوایل سال آینده با A8 کاملاً جدید وارد بازار شود. موتورهای احتراقی را کنار گذاشته و س، آوانگارد Grandsphere را در بر می گیرد. Lichte قول داده است که سدان لو، فول سایز “بسیار نزدیک” به کانسپت خواهد بود، بنابراین آینده طراحی از Ingolstadt روشن به نظر می رسد.

یکی دیگر از خودروهای برقی که در سال 2024 عرضه می شود A6 E-Tron است که مشتقات RS6 E-Tron با بدنه پهن، چرخ های بزرگتر، مسیرهای عریض تر و قدرت بیشتر را تولید خواهد کرد. آئودی همچنین در حال کار بر روی Q6 E-Tron برای عرضه در سال آینده است. این SUV با نسل بعدی پورشه ماکان که فقط برقی است، دوقلو می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/640970/audi-reverse-design-process/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.