آئودی در حال برنامه ریزی بیشتر RS SUVs و EVs، همراه با PHEV های “شگفت انگیز”.

تا سال 2030، تمام مدل های اسپرت آئودی تا حدی برقی می شوند، به این م،ی که روزهای خودروهای فقط ICE به شماره افتاده است. در همین حال، این شرکت قبلاً بر خلاف مرسدس-AMG با خط تولید “45” خود، استفاده از مدل های RS چهار سیلندر را رد کرده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/632235/audi-more-rs-suv-ev/

با از بین رفتن TT RS پنج سیلندر و R8 با موتور V10، ممکن است وسوسه شوید که بگویید خط تولید آئودی اسپورت هیجان زیادی را از دست می دهد. این تا حدودی درست است، اما مدیر عامل بخش سریعتر چهار حلقه وعده می دهد که مدل های عملکرد بیشتری در راه است. صحبت ، با اتوموبیلسباستین گرامز گفت که تیم به دنبال “انواع مختلف مفاهیم” برای جایگزینی ابرخودروی موتور وسط است.

آئودی RS Q8 2020: First Drive

مدیر عامل آئودی اسپورت همچنین قول خودروهای برقی RS را برای پیگیری RS E-Tron GT داده است. مدل‌های آینده بدون موتور احتراقی بدون افزودن وزن زیاد با یافتن تعادل کامل بین قدرت و حجم اضافی باتری‌ها مهندسی می‌شوند.

علاوه بر این، خودروهای پلاگین هیب، عملکردی در راه هستند و این خودروها «از آنچه امروز در حال رانندگی هستید، شگفت‌انگیز نیستند». طبق اعلامیه ای که در سپتامبر 2019 منتشر شد، نسل بعدی RS4 Avant از راه اندازی PHEV استفاده خواهد کرد. همه مدل‌ها با RS برخورد نمی‌کنند، زیرا برند آلم، می‌خواهد از آنچه سباستین گرام از آن به ،وان «تورم RS» یاد می‌کند اجتناب کند.

در پاسخ به این سوال که آیا تعهد شرکت به فرمول 1 از سال 2026 با ساوبر، بودجه تحقیق و توسعه خودروهای جاده‌ای را کاهش می‌دهد، یکی از مدیران ارشد آئودی اسپورت گفت که اینطور نخواهد بود. او توضیح داد که سقف بودجه F1 برای جلوگیری از صرف هزینه زیاد برای پیشی گرفتن از رقابت مهم است.

217 ع، ها

جانشین R8 باید با استراتژی الکتریکی سازی گروه فول، واگن مطابقت داشته باشد و همین را می توان در مورد TT نیز گفت. شرکت مادر آئودی باید چراغ سبز ضرب المثل نشان دهد. Grams ادامه داد که بدون پرداختن به جزئیات، «قطعاً» خودروهای SUV بیشتری با نشان RS در آینده وجود خواهند داشت. نمی‌توان از خود پرسید که آیا نسل بعدی Q5 در نهایت از آئودی اسپرت برای رقابت با AMG GLC و BMW X3 M برخوردار خواهد شد یا خیر.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.