آئودی 200 کپک زده اولین شستشو را پس از 15 سال دریافت کرد و پس از آن عالی به نظر می رسد

آئودی 200 یک سدان شیک از اوا، دهه 1980 و اوایل دهه 90 است. موردی که در این ویدیو وجود دارد به شکل خشن شروع می شود اما تمیزی عمیقی دریافت می کند که ماشین را به زندگی باز می گرداند.

با وجود کپک زدگی بیرونی، این خودرو همچنان از نظر مک،کی قوی است. در پایان ویدیو، موتور پارس می‌کند و سپس در بیکار قرار می‌گیرد. گیج های داشبورد نیز همچنان کار می کنند. این خودرو دارای یک تعویض گیر،س پنج سرعته دستی است که ممکن است پس از اینکه این افراد 200 را مجدداً کاملاً قابل حمل و نقل کنند، رانندگی را جذاب‌تر کند.

آئودی 200 قبل از ورود سدان V8، محصول برتر این برند در ایالات متحده بود. ،یداران می توانستند آنها را به ،وان یک واگن چهار در یا پنج درب تهیه کنند. آنها با نسخه هایی از موتور پنج سیلندر خطی معتبر آئودی در دسترس بودند. به طور خلاصه، نوع 20 سوپاپ آسیاب توربوشارژ در دسترس بود که برای آن زمان 217 ، بخار (162 کیلووات) قدرت داشت.

مالک اصلی مجموعه‌ای از چرخ‌ها را با الگوی پره‌های V شکل به جای طرح اصلی ارائه کرد. تیم آنها را به صورت جداگانه جزئیات می دهد و آنها را به درخشش باز می گرداند. حتی ،تیک زاپاس هم مورد توجه قرار می گیرد.

در ایالات متحده، آئودی 100 جانشین آن بود. پس از آن، چهار حلقه نامگذاری مدل های مدرن خود را با نام هایی مانند A4، A6 و A8 معرفی کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/623974/audi-200-first-wash-in-15-years/

فضای داخلی آئودی خیلی بهتر از بیرون نیست. کفپوش ها برای شامپو ،، شستشوی تحت فشار و جاروبرقی بیرون می آیند. با برداشتن صندلی‌ها، دسترسی کامل برای تمیز ، فرش آبی تیره وجود دارد. به نظر عالی میاد بخار کمک می کند تا فرمان به ظاهر کاملاً جدید بازگردد.

اولین چیز با این آئودی است. روی بدنش ،ه رشد می کند، بنابراین گیره با تمیز ، عمیق از آب و صابون شروع می شود. فقط همین کار کمک زیادی به جوانسازی ظاهر خودرو می کند، اما این کلیپ به همین جا ختم نمی شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.