آئودی A4 آوانت 2024 کامو را در عکس‌های جاسوسی جدید رها کرد

گزینه های پیشرانه هنوز تا حد زیادی یک راز هستند، اگرچه قدرت هیب، تضمین شده است. این نسل همچنین باید آ،ین A4 آوانت ارائه شده با موتورهای احتراقی باشد. آئودی متعهد شده است که زودتر برقی شود و برای این موضوع، A4 Avant بعدی ممکن است بدون سدان A4 همراه عرضه شود. A5 Sportback می‌تواند نقش A4 را تا زم، که یک مدل تمام برقی عرضه کند، ایفا کند.

22 ع، ها

این خلاصه این مجموعه جدید از تصاویر است که اخیراً یک نمونه اولیه را نشان می دهد که به طور معمولی در حال گشت و گذار در عموم است. در اینجا به راحتی می توان طراحی چراغ عقب را دید، به خصوص زم، که راننده ترمز می گیرد و به چراغ راهنما می زند. لنزهای نازک دارای نوارهای LED افقی به رنگ قرمز و نارنجی در پایه هستند و ،اصر متوازی الاضلاع در بالاترین ،مت قرار دارند. چیزی که ما نمی تو،م ببینیم این است که آیا چراغ ها در سراسر درب آسانسور با یک بازتابنده قرمز وصل شده اند یا خیر. یک نگاه دقیق خطوط بدن را در زیر پوشش کامو مطابق با لنزها نشان می دهد، و ما ،متی از رنگ قرمز را از طریق پوشش در وسط می بینیم.

با حرکت به سمت جلو، بهترین نگاهمان را به جلوپنجره پهن تر A4 داریم. به نظر می رسد آماده تولید است و مگر اینکه آئودی در حال تولید باشد واقعا جلوپنجره ای که با پوشش استتار خود اب زیر کاه است، دیگر به پایین فاسیا فرو نمی رود. خطوط بدنه زیر پوشش در لبه‌های فاسیا ،اصر مثلثی شکل را برای دریچه‌های گوشه نشان می‌دهند که باید کوچکتر از نمونه فعلی باشند.

آ،ین باری که ما یک آئودی A4 سقف بلند را در استتار دیدیم، چراغ‌های عقب همچنان جای گیر بودند و جلوپنجره نیمه پایینی آن پوشیده شده بود. در حال حاضر، ما هنوز با یک روکش کامویی تمام بدن سر و کار داریم، اما معتقدیم این میزان فریب آئودی در این مرحله است. هیچ پنل تقلبی آشکاری وجود ندارد، هیچ پوشش حجیمی وجود ندارد و آن چراغ‌های عقب آماده تولید به نظر می‌رسند.

این مجموعه از تصاویر ما را به داخل واگن نمی برد، اما ع، های قبلی طرح متفاوتی را با نمایشگرهای دیجیتال مستطیل شکل افست برای ابزار و سیستم اطلاعات سرگرمی نشان داده اند. افست به اندازه‌ای بزرگ است که امکان پل زدن آن‌ها در زیر یک صفحه نمایش را نفی کند، بنابراین در حالی که واگن مطمئنا دیجیتالی خواهد بود، جلوه کابین خلبان شیشه‌ای کامل را نخواهد داشت.

ع، جاسوسی آئودی A4 آوانت مدل 2024 وقتی صحبت از ورود به بازار شد، با وجود چراغ های تولیدی، به احتمال زیاد A4 Avant را در نیمه اول سال جاری معرفی خواهیم کرد و آن را به مدل 2024 تبدیل می کند. این محصول باید محصول بازارهای اروپایی باقی بماند، بنابراین انتظار دیدن آن را در ایالات متحده نداشته باشید.


منبع: https://www.motor1.com/news/632734/2024-audi-a4-avant-drops-camo-spy-p،tos/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.