آئودی A6 E-Tron Spied چراغ های تولیدی را در تست زمستان نشان می دهد

در زیر همه اینها، A6 E-Tron باید از معماری ممتاز پلتفرم الکتریکی (PPE) آئودی استفاده کند. این همان پلتفرم زیربنای Q6 E-Tron و پورشه Macan EV آینده است، اما شایعات در مورد ارقام قدرت و برد ،ت بوده اند. کانسپت A6 E-Tron از چیدمان دو موتوره استفاده می کرد که ،وجی ،یبی 470 ، بخار (350 کیلووات) با برد 435 مایلی اعلام شده توسط WLTP با هر بار شارژ کامل را توسعه می داد. هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم مدل تولیدی پس از رونمایی نهایی از آن معیارها دور خواهد شد.

14 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/627381/audi-a6-etron-spied-،uction-lights/

برای شروع، ما بهترین نگاه خود را به چیدمان چراغ‌های جلوی دوشاخه‌ای که جلوی این چهار در برقی را تزئین کرده‌ایم، داریم. در مقایسه با کانسپت A6 E-Tron که در آوریل 2021 معرفی شد، مدل تولیدی چراغ های اصلی خود را در زیر مجموعه ای از چراغ های LED در بالای فاسیا قرار می دهد. نگاهی دقیق به ماهیت نازک این لامپ‌ها نشان می‌دهد که طراحی کلی آن شبیه به آ،ین سری 7 BMW است. چراغ‌های جلو در دریچه‌های جانبی بالا قرار می‌گیرند و یک جلوپنجره محکم آئودی در وسط آن قرار دارد. جزئیات دقیق فاسیای پایین هنوز یک راز است، اما رندرها نشان می دهد که طراحی متقارن در راه است.

ع، جاسوسی نمای عقب آئودی A6 E-Tron

اگر صحبت از آن شد، ما نمونه های اولیه را برای نزدیک به یک سال در این مرحله مشاهده کرده ایم. ما در ابتدا فکر می‌کردیم که تا پایان سال 2022 اولین نمایش آن اتفاق بیفتد، اما با نزدیک شدن به پایان سال، به نظر می‌رسد که باید کمی بیشتر صبر کنیم. هنگامی که کامو بلند شد – احتمالاً در سه ماهه اول سال 2023 – A6 E-Tron باید مدل 2024 باشد.

با توجه به عقب، چراغ‌های عقب نازک تقریباً شبیه به کانسپت به نظر می‌رسند، اما به نظر نمی‌رسد که در پانل‌های یک چهارم به جلو کشیده شوند. در حالی که A6 استاندارد یک سدان واضح است، E-Tron از سقفی شیبدار مانند A7 Sportback استفاده می کند. یک نگاه بسیار دقیق به شکاف های پانل زیر شیشه عقب نشان می دهد که درب صندوق عقب استاندارد در جای خود قرار دارد، برخلاف دریچه بزرگتر. طراحی خاص، با این حال، هنوز تایید نشده است.

یک A6 تمام الکتریکی در راه است. ع، های جاسوسی جدید یک وسیله نقلیه آزمایشی را به تصویر می کشد خیلی سرد برای آزمایش زمستان در شرایط قطب شمال. هوای سرد مجموعه‌ای واضح از تصاویر را نیز به ما می‌دهد که جزئیات پشت پوشش استتار را نشان می‌دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.