آئودی Q6 E-Tron در نوربرگ رینگ جاسوسی کرد

آئودی در حال حاضر تیزرهای رسمی Q6 E-Tron را منتشر کرده است. این شرکت می گوید این مدل به تولید نزدیک است. این خودروساز همچنین در حال کار بر روی یک نسخه اسپورت ، با عقب کوپه تر است.

ما هنوز اطلاعاتی درباره قوای محرکه Q6 E-Tron نداریم. Premium Platform Electric از معماری 800 ولت پشتیب، می کند. ما انتظار داریم چندین ،وجی در دسترس باشد. طبق گزارش ها، نسخه RS حدود 600 ، بخار قدرت دارد.

21 ع، ها

با آمدن بسیاری از خودروهای برقی، این برند در حال آماده شدن برای تغییر نحوه نام گذاری مدل ها است. در آینده خودروهایی با اعداد زوج مانند A4 و A6 خودروهای برقی خواهند بود. اعداد فرد مانند A5 یا A7 قدرت احتراق را نشان می دهند.


منبع: https://www.motor1.com/news/668898/audi-q6-e-tron-spy-s،ts/

در داخل، Q6 E-Tron دارای صفحه نمایش های بزرگ برای خوشه ابزار و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی است. دکمه های فیزیکی زیادی وجود ندارد.

Q6 E-Tron شاسی بلند الکتریکی آینده آئودی است. دارای دماغه ای با چراغ های جلوی لاغر و شکاف و طراحی پیچیده برای فاسیا است که دارای آبشش در لبه های بیرونی و یک دهانه گسترده در پایین است.

ع، های جاسوسی آئودی Q6 E-Tron

در اینجا آ،ین نگاه ما به آئودی Q6 E-Tron است. ع،‌ها از نوربرگ رینگ و جاده‌های نزدیک پیست معروف می‌آیند.

Q6 E-Tron از معماری Premium Platform Electric استفاده می کند. این زیربناها نیز در زیر پورشه ماکان EV آینده قرار دارند.

در پشت، چراغ های عقب باریک وجود دارد. برف پاک کن عقب بسیار کوچک به نظر می رسد.

آئودی همچنین در حال کار بر روی A6 E-Tron است که بر روی پلتفرم Premium Electric نیز سوار می شود. نسخه واگن آن نیز در راه است. در فرم مفهومی، این مدل 470 ، بخار قدرت و 590 پوند فوت داشت.

آئودی نمی گوید کی Q6 E-Tron به طور رسمی چه زم، معرفی می شود. ما انتظار داریم که اولین نمایش قبل از پایان سال انجام شود زیرا این خودروساز در حال حاضر یک کمپین تبلیغاتی دارد. همچنین نمی د،م که آیا بدنه استاندارد و اسپورت ، همزمان عرضه خواهند شد یا خیر.

در مشخصات، Q6 E-Tron ظاهری سنتی SUV دارد. این خودرو بر روی چرخ هایی با طراحی پره های ت،یم شده سوار می شود. زوایای ستون C رو به جلو است که زیبایی اسپرت به خودرو می بخشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.