آئودی R8 V10 با کتابچه راهنمای دروازه‌ای مانند بهشت ​​در اتوبان به نظر می‌رسد



روزی می رسد که موتورهای جیغ بلندتر بزرگراه های جهان را پر می کنند، اما این روز نیست. درایو مستقیم موتورهای الکتریکی پرقدرت، کلیک‌ها و ضربه‌های رضایت‌بخش یک گیر،س دستی را خنثی می‌کند، اما اینطور است. نه این روز. مشتاقان برخیزید و صداهای قدرت و کنترل را در این آئودی R8 V10 کمیاب با یک دستی شش سرعته دردار که تا حد خود در Autobahn اعمال می‌شود، بپذیرید.

بسیار خوب، ما در اینجا دراماتیک لمسی هستیم، اما این ویدیو فقط الهام بخش است. اینطور نیست که قبلاً سوپراسپرت هایی را ندیده باشیم که بخش های نامحدود اتوبان را منفجر کنند. و ما تعداد زیادی از هیولاهای ، بخاری خود را در عمل دیده ایم. در حقیقت، این آئودی R8 با سرعت 194 مایل در ساعت واقعاً جالب نیست. برای درک اینکه چرا ما به اندازه کافی الهام گرفته ایم تا در مورد این ویدیو بنویسیم (و به اشتراک بگذاریم)، ​​صدای خود را بالا ببرید، روی Play ضربه بزنید، سپس چشمان خود را ببندید. به این م،ا که، بعد از شما خواندن این را تمام کنید

صدای یک موتور V10 با دور بالا وجود ندارد و موتور 5.2 لیتری R8 یکی از بهترین هاست. این ویدیوی هشت دقیقه‌ای به ما کشش‌های متعدد را تا خط قرمز 8500 دور در دقیقه می‌دهد، و در واقع، چند مورد وجود دارد که موتور به محدود کننده دور برخورد می‌کند. همه اینها خوب و خوب است، اما دفترچه راهنمای دردار چیزی است که واقعاً این کلیپ را به یک لذت شنیداری تبدیل می کند. هنگامی که راننده دنده را کندتر از جعبه دوکلاچه عوض می کند، م، های قابل توجهی در موتور خواهید داشت. گاه به گاه ساقه به شکاف های آلومینیومی در قاب ضربه می خورد. برای تعویض دنده ها گیره دریچه گاز دریافت می کنید. این یک سمفونی قانونی است و راننده رهبر ار،تر است.

سرعت بالا تا انتهای ویدیو رضایت بخش است، اما ما متوجه می شویم که ،مت های قبلی کلیپ را دوباره مرور می کنیم تا در صداهای موتور آنالوگ غوطه ور شویم. آینده الکتریکی است. هم سریع و هم سرگرم کننده و در نوع خود هیجان انگیز خواهد بود. اما به محض اینکه این صداها از بین بروند، ما از دست خواهیم داد.


منبع: https://www.motor1.com/news/614840/audi-r8-v10-manual-autobahn/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.