آئودی RS3 2022 پایدار است اما در تست گوزن کمی کند است

77 کیلومتر در ساعت (48 مایل در ساعت) سرعت هدف برای آزمایش است که یک سری مانورهای تغییر خط اضطراری را تقلید می کند. آئودی خونسردی خود را در حین دویدن های متعدد حفظ می کند، اما در کمال تعجب، نمی تواند سرعت معیار را برآورده کند. RS3 بهترین سرعت 75 کیلومتر در ساعت (47 مایل در ساعت) را دارد که مطمئناً نزدیک است اما از نظر فنی عملکردی پایین‌تر از حد متوسط ​​است. شایان ذکر است که این خودرو هرگز سرکش نیست و در ویدیو به میزان صاف و کنترل شده آن در طول تست اشاره شده است. در سرعت‌های بالاتر، نمی‌تواند بدون ب، یک یا دو م،وط کاملاً عبور کند.

تست ،ن دروغ نمی گوید و راهی برای جعل ، آن وجود ندارد. ممکن است ،ی فکر کند که خودروهای عملکردی اختصاصی در مانور سرعت بالا مزیت دارند، اما همانطور که قبلاً دیدیم، همیشه اینطور نیست.

جدیدترین ویدیو تست ،ن از km77.com ویژگی های آئودی RS3. مدل های RS به طور قطعی عملکرد محور هستند و RS3 2022 جواهری است با قدرت 401 ، بخار که هر چهار چرخ را به حرکت در می آورد. این RS3 بر روی یک سیستم تعلیق قوی و تنظیم شده سوار می شود و این RS3 خاص به پکیج RS plus مجهز شده است که ارتقاهای بیشتری را ارائه می دهد، به ویژه سیستم تعلیق قابل تطبیق و ترمزهای سرامیکی از جمله موارد دیگر. این آسفالت با ،تیک های پیرلی PZero که در واقع کمی پهن تر در جلو هستند برای تعادل هندلینگ بهتر، چنگ می زند. در کل، به نظر می رسد که RS3 باید بدون مشکل آزمایش ،ن را انجام دهد.

RS3 در یک تست اسلالوم بعدی عملکرد بهتری دارد. حتی بدون استفاده از کنترل پرتاب، راننده به سرعت سرعت خود را بالا می‌برد و خودرو به آرامی از میان گذرگاه‌ها عبور می‌کند. نتیجه یک زمان اسلالوم 23.1 ث،ه است که دقیقاً پشت Polestar 1 به ،وان دومین زمان سریع ثبت شده برای آزمون km77.com ثبت شده است.

آئودی RS3 خارجی 2022

76 ع، ها

توضیحی برای عدم دستیابی آئودی به سرعت مورد نظر برای تست ،ن ارائه نشده است. این ویدئو مقدار من،ی از کم فرم، را در تغییر لاین دوم نشان می دهد، اما آزمایش کنندگان رفتار کلی RS3 در مورد دینامیک و ایمنی، از جمله نحوه مدیریت کم فرم، را ستایش می کنند.


منبع: https://www.motor1.com/news/615056/2022-audi-rs3-stable-slow-moose-test/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.