آئودی RS3 Drag Races E-Tron GT در مسابقه نزدیک ICE در مقابل EV

RS3 ممکن است در مقایسه با E-Tron GT ضعیف باشد، اما س، تر است و 3649 پوند (1655 کیلوگرم) وزن دارد و حداقل یک مزیت در نبرد به آن می دهد. E-Tron GT با بسته باتری قابل حمل خود، 5127 پوند (2326 کیلوگرم) وزن دارد.

خودروهای برقی زم، که از پیکربندی من، برخوردار باشند، به نشان دادن قدرت عملکرد خود ادامه می دهند. قابلیت عملکرد یک EV اغلب به قیمت برد آن تمام می شود و انرژی بیشتری برای موتورها مورد نیاز است. با پیشرفت خودروسازان، فناوری باتری و موتور باید این تنش را کاهش دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/632922/audi-rs3-drag-races-etron-gt/

آئودی در حال گذار است. اوا، ماه گذشته، این خودروساز اعلام کرد که از سال 2026 فقط خودروهای برقی را معرفی می‌کند و در عین حال مدل‌های احتراقی را تا سال 2033 کنار می‌گذارد.

E-Tron یک پرتاب خیره کننده از خط شروع در ویدیوی بالا داشت و جلوتر از RS3 منفجر شد. قدرت اضافی E-Tron کمک کرد تا آن را در مقابل آئودی دیگر نگه دارد و مسابقه یک چهارم مایل را در 11.6 ث،ه به پایان برساند. RS3 خیلی عقب نماند و تنها به 11.9 ث،ه برای تکمیل مسابقه نیاز داشت.

24 ع، ها

آئودی E-Tron GT 2022

این یک پیشرانه بسیار قدرتمند است که خودرو به راحتی مدل را به سمت پایین می‌برد و باید فعلاً مورد علاقه علاقه‌مندان باقی بماند. با این حال، طعم آینده از قبل در قالب E-Tron GT، سدان تمام الکتریکی جدید این برند، در دسترس آئودی است. ویدیوی جدید از ماشین کانال یوتیوب این دو خواهر و برادر را در یک مسابقه درگ مقابل یکدیگر قرار می دهد تا ببیند کدام ماشین مسابقه برتر است.

آئودی E-Tron GT دارای یک موتور دوگانه است که به سدان چهار چرخ متحرک می دهد. این پیشرانه همچنین 489 ، بخار (360 کیلووات) و 464 پوند فوت (630 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. RS3 از موتور 5 سیلندر 2.5 لیتری توربوشارژ این خودروساز استفاده می کند که 394 ، بخار (294 کیلووات) و 368 پوند فوت (498 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. آئودی قدرت را از طریق یک گیر،س هفت سرعته دوکلاچه با کنترل پرتاب به سیستم چهارچرخ متحرک کواترو انتقال می دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.