آخرین تیزر Dodge Last Car نشان می دهد که وزن 7.1 پوندی دارد، می گوید: “چگالی مهم است”

دوج چارجر 2023، لاین آپ چلنجر تیز شد این نکته اصلی آ،ین تیزر ویدیوی دوج است. ،وان شده است چگالی مهم استو به طور خلاصه، جذام بزرگ ترسناک ایجاد شده در تیزر قبلی Last Call را نشان می دهد که در یک مقیاس قرار می گیرد. لپرکان ترسناک لاغر در کنار اوست و وقتی همه چیز گفته شد و انجام شد، ترسناک بزرگ 7.1 پوند سنگین تر است. آیا این به سادگی می تواند به این م،ی باشد که این ماشین عضل، نسخه ویژه – که شایعه شده است بیش از 900 ، بخار قدرت دارد – تنها 7.1 پوند بیشتر از دوج چلنجر دمون است؟

تیزر Dodge Last Call

بعدازظهر چهارشنبه است، به این م،ی که سرنخ دیگری در مورد آ،ین Last Call Dodge Challenger دریافت می کنیم. همه چیز تا چند هفته دیگر فاش خواهد شد، اما در حال حاضر، ما در تعجب مانده‌ایم که چگونه یک لپرکان شیط، 7.1 پوندی در همه این‌ها جای می‌گیرد.

6 ع، ها

تا اینجا، تیزرها چهره ای دیو مانند با چشمان قرمز را به ما نشان داده اند که به لطف یک IV طلایی مایع به یک جذام زاده هیولا تبدیل می شود و 7.1 پوند بیشتر … چیزی دارد. آیا می‌تواند یک Challenger SRT Demon Redeye باشد که برای E85 تنظیم شده است و بیش از 20 پوند تقویت می‌کند؟

اگر این را به صورت اسمی در نظر بگیریم، این یک توضیح کاملاً معتبر است. اضافه ، ، بخار تنها با حداقل افزایش وزن یک دستاورد است، اما با استفاده از کلمه تراکم در ،وان تیزر ما را در مقیاسی وسیع تر به فکر انداخته است. طبق تعریف، چگالی اندازه گیری جرم در واحد حجم است. از نظر ماشین پسند، میزان چیزهایی است که می تو،د در یک فضای خاص ب،ب،د. و ساخت ، بخار بزرگ به م،ای جمع ، حدا،ر هوا و سوخت در یک موتور است.

دوج آ،ین تماس تیزر هاید

ما در 20 مارس متوجه خواهیم شد که در نهایت چه زم، روپوش‌ها بر روی قدرتمندترین خودروی تولیدی ارائه شده توسط دوج بلند می‌شوند.

در اینجا احتمال دیگری وجود دارد، اگرچه ممکن است کشش باشد. دوج هلفانت 426 اینچ مکعبی V8 را به ،وان موتور جعبه ای با حجم 7.0 لیتر عرضه می کند. فقط کمی به بالا، که می تواند 7.1 لیتری Hemi باشد. برخی از نظر دهندگان در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی دوج این نظریه را مطرح می‌کنند، اما استفاده از موتور کاملاً متفاوتی که در حال حاضر بیش از 909 ، بخار شایعه شده است (و ممکن است آلاینده‌ها را برآورده نکند) به نظر می‌رسد یک کشش بزرگ برای یک مدل با تولید محدود است.

با در نظر گرفتن این موضوع، آیا 7.1 پوند مرجع می تواند فشار را افزایش دهد؟ مطمئناً این کل ،وجی نخواهد بود، زیرا موتورهای استاندارد 6.2 لیتری Hellcat به خوبی از آن گذشته اند و مدل های Redeye حتی بالاتر هستند. از آنجایی که تیزر مقایسه ای از افراد ترسناک را در مقیاس نشان می دهد، شاید به م،ای 7.1 باشد بیشتر پوند افزایش بیش از Hellcat؟ این نشان می دهد که یک سوپرشارژر 20 تا 25 پوند تقویت می کند، که مطمئناً به قدرت اضافه می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/655105/latest-dodge-last-call-teaser-density-matters/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.