آرتو مبتنی بر فیات به فهرست موتورخانه های شیک که ارزش توجه شما را دارند می پیوندد

از آنجایی که آرتو بر پایه فیات دوکاتو ساخته شده است، هیچ درب سرنشین یا راننده ای وجود ندارد. در حالی که این گزینه در دسترس است، Niesmann+Bisc،ff گفت که مشتریان ترجیح می دهند آنها را برای عایق کاری بهتر و HVAC برتر نداشته باشند. ،مت اعظم نمای بیرونی – که به هر حال با گزینه های مختلف ،یب رنگ عرضه می شود – از پ،تیک تقویت شده با الیاف شیشه ساخته شده است. این ماده ضد خش و س، است.

بسته‌های تج،ات زیادی برای Niesmann+Bisc،ff Arto وجود دارد، اما قابل توجه آن‌ها بسته انرژی لیتیوم است که 8244 یورو (حدود 8800 دلار) و 123 پوند (56 کیلوگرم) به معا، اضافه می‌کند. اینها با دادن دو ماژول خورشیدی، سه باتری و یک شارژر، در ماجراجویی‌های خارج از ش،ه یک مزیت بزرگ دارند. این شرکت ادعا می کند که فاصله زم، شارژ تا 9 روز است.

17 ع، ها

Niesmann+Bisc،ff Arto Luxury RV

Niesmann+Bisc،ff نام سومی را به مجموعه موتورخانه های شیک خود اضافه می کند. آرتو RV که بر پایه فیات دوکاتو ساخته شده است، جدیدترین محصول این سازنده RV است. و مانند همه کمپینگ‌هایی که از بازار آلمان می‌آیند، با آرتو و موارد دیگر، انتظار یک زندگی مجلل از زندگی ون را داشته باشید.

Niesmann+Bisc،ff فروش آرتو را با قیمت پایه 92300 دلار آغاز کرده است. این قیمت پذیرش کمی گزاف است، اما با توجه به آنچه که این موتورخانه نسبتا جمع و جور می تواند ارائه دهد، مطمئناً به لیست ضرب المثل موتورخانه های شیک و شایسته توجه شما می پیوندد.


منبع: https://www.motor1.com/news/628897/niesmann-bisc،ff-arto-luxury-motor،me/

،، که می خواهند آرتو خود را پیکربندی کنند، با چیدمان اولیه شروع می کنند، که دارای چهار صندلی، آشپزخانه کاملاً مجهز، حمام اسپا مانند، فضای استراحت و اتاق خواب با تخت کوئین سایز است. حتی گزینه ای برای گاراژ غلتکی در پشت وجود دارد که می تواند یک اسکوتر موتوری را در خود جای دهد. گزینه های داخلی نیز فراوان هستند، از جمله مبلمان بلوط و اثاثه یا لوازم داخلی سفارشی برای احساسی مجلل.

موتورخانه لو، Niesmann+Bisc،ff Arto در دو طول فاصله محوری مختلف و سه طول کلی موجود است که کوتاه‌ترین آنها 25.5 فوت (7784 میلی‌متر) است. گزینه های پیکربندی بسیار گسترده است و حدا،ر انعطاف را برای ،یدار فراهم می کند. نسخه های شاسی بلند به جای دو محور، سه محور برای تحمل وزن اضافی دارند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.