آرس ساخت کوپه بنتلی مولسان را اذیت می کند

بنتلی اکنون در حال آماده سازی برای معرفی یک خودروی الکتریکی است. برنامه فعلی این است که آن را در سال 2026 راه اندازی کند، پس از اینکه در ابتدا قصد داشتیم تا سال 2025 معرفی شود. طبق اطلاعات موجود، این مدل محصول پرچمدار این برند خواهد بود. پس از آن، چهار خودروی برقی دیگر تا قبل از پایان دهه به خط تولید خواهند پیوست.


منبع: https://www.motor1.com/news/655247/ares-bentley-mulsanne-coupe-teaser/

بنتلی در سال 2020 مولسان را بازنشسته کرد و به Flying Spur اجازه داد تا به ،وان سدان چهار در پرچمدار این برند تصاحب شود. این شرکت با معرفی نسخه 6.75 توسط مولینر در سال 2020 با سدان بزرگ خداحافظی کرد. با استفاده از نوع S،d ​​به ،وان نقطه شروع، این خودروساز 30 نمونه از این مدل خاص را ساخت.

مولسان آ،ین بنتلی بود که با نسخه‌ای از موتور 6.75 لیتری V8 این برند با عمر طول، عرضه شد. طراحی آن به اوا، دهه 1950 بازمی‌گردد، اما مهندسان شرکت در طول سال‌ها، از جمله اضافه ، توربوشارژرها، به تکرار این نیروگاه ادامه دادند.

اگر یک بنتلی جدید با دو در می‌خواهید، Continental GT و Batur با کارکرد محدود گزینه‌های موجود در خط تولید فعلی هستند. با این حال، به نظر می رسد آرس، سازنده مربی، در حال کار بر روی یک راه حل است. بر اساس تیزر و توضیحات همراه آن، این شرکت در حال کار بر روی یک کوپه Mulsanne است.

بنتلی تا حدودی به دلیل محبوبیت بنتایگا، مولسان را از ،یب حذف کرد. به گفته مدیر عامل آدریان هالمارک، در سال 2019، این شرکت تنها حدود 500 نمونه از این سدان را فروخت. در مقایسه، SUV 42 درصد از 15174 تحویل این خودروساز در سال 2022 را به خود اختصاص داد.

تاکنون تنها یک تصویر تیزر از این خودرو وجود دارد و تنها کاپوت و بخشی از در را نشان می دهد. آرس این اثر را بنتلی کوپه اسپورت می نامد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.