آرشیو اخبار به‌روزرسانی‌های نیسان، اکنون به سال 1961 بازمی‌گردد

نکته قابل توجه، اتاق خبر جه، نیسان در سال 1999 راه اندازی شد. از آن زمان تنها اخبار منتشر شده پس از راه اندازی وب سایت بایگ، شدند. با این ارتقاء بزرگ، همه نسخه‌های موجود قبل از سال 1999 به صورت نسخه‌های پی‌دی‌اف – کامل با آرم‌ها، نمودارها و جداول داده‌های قدیمی، پست شدند.

15 ع، ها

با این حال، انتظار نداشته باشید که اخبار منتشر شده به صورت دیجیتالی رونویسی شود. با بررسی آرشیو، قدیمی‌ترین آرشیو مربوط به ۲۵ نوامبر ۱۹۶۳ است که سرویس خبری نیسان را اعلام می‌کند. بی،ه های مطبوعاتی در نسخه اصلی تایپ شده – اسکن شده و به صورت آنلاین برای مقاصد دیجیتال ارسال می شود.

فقط نسخه های ژاپنی به سال 1961 برمی گردد. نسخه های ،یسی دوره 1963 تا 1999 را شامل می شود، از جمله موارد ذکر شده در بالا. و در حالی که ع، های قدیمی در حال حاضر در سایت موجود است، نیسان قصد دارد موارد بیشتری را از مجموعه خود اضافه کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/614065/nissan-updates-news-arc،e-1961/

در تلاش برای به نمایش گذاشتن ابتکارات و نوآوری های این برند در طول سال ها، شرکت نیسان موتور، بایگ، اخبار خود را در وب سایت اتاق خبر جه، خود به روز کرده است. این آرشیو اکنون به سال 1961، ی،ی سال تاسیس بخش ارتباطات نیسان باز می گردد.

به روز رس، آرشیو اخبار نیسان

پرنس 1900 اسپرینت نیز در مجموعه ع،‌های آرشیو شده‌ای که در نمایشگاه خودروی توکیو در آن سال در کانون توجه قرار گرفت، حضور دارد. پرنس 1900 اسپرینت که شبیه نسخه قبلی نیسان Fairlazy Z یا Datsun 240Z که پدر و مادر جدیدترین نیسان Z است، یک خودروی مفهومی است که توسط Scaglione ایتالیا بر اساس سدان Prince Skyline 1500 طراحی و ساخته شده است. هرگز وارد تولید نشد.

خبر مهم دیگری که از این خودروساز منتشر شد، انتشار آن در مورد دهمین نمایشگاه خودروی توکیو بود که در محل نمایشگاه Ma،i برگزار شد. نیسان در این نسخه از نمایشگاه 17 خودروی سواری خود مانند داتسون بلوبرد و نیسان سدریک بازطراحی شده به همراه 32 خودروی تجاری خبر داد. انتشار اخبار آرشیو شده نیز کپی های دیجیتالی از ع، های آن زمان بود که می تو،د از طریق گا،ی بالا نگاهی بیندازید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.