آرمانشهرهای تماشایی مدیر ارشد طراحی گوردن واگنر.

صاف و دلپذیر در لمس، سنگ مظهر وضوح و خلوص است. گوردن واگنر که از سال 2008 مدیریت طراحی مرسدس بنز را بر عهده داشت، این را “DNA شکل” می نامد.

گوردن واگنر روی مبل می نشیند و یک قطعه گر،ت را مطالعه می کند. او برمی گردد و سنگ کوچک را در حالی که بین انگشتانش نگه داشته است احساس می کند. بلند و خا،تری است و گوشه و لبه ندارد. قطعه ای از سطح زمین که در طی میلیون ها سال ایجاد شده و توسط ،اصر تشکیل شده است. چیزی که از زیبایی و ظرافت ضروری برخوردار است. نه نشانه ای از ابتذال؛ اثری از ارتداد نیست

برای مدیر ارشد طراحی مرسدس بنز گروه AG، که در سال 1968 متولد شد، این سنگ منبع الهام است، نمادی از فلسفه طراحی “خلوص نفس،” که واگنر در همه برندها و محصولات شرکت اعمال می کند. هر نوآوری، هر خودرویی که توسط مرسدس بنز ساخته شده است، احساسات و هوش را برمی انگیزد.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/exclusive/mercedes-me-magazine/the-spectacular-utopias-of-chief-design-officer-gordon-wagener/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.