آزمایش جاسوسی نسل بعدی Mini Countryman در ترافیک

کانتریمن جدید بر روی پلت فرم FAAR سوار خواهد شد. همچنین در زیر BMW X1 قرار دارد که به این دو خودرو اجازه می‌دهد تا برخی از قطعات را به اشتراک بگذارند.

اگرچه در این ویدیو قابل مشاهده نیست، ع، های جاسوسی از فوریه 2022 به ما نگاهی به داخل کانتریمن جدید انداخت. یک صفحه نمایش ساز بیضی شکل وجود داشت. نمایشگر مرکزی زیر یک پوشش قرار داشت اما طراحی بزرگ و دایره ای داشت. کنترل‌های کنسول می، پایینی شامل سوئیچ‌های بزرگی بود، اما ممکن است قطعات پیش‌تولید باشند.

ما هنوز جزئیات خاصی در مورد محدوده پیشرانه کانتریمن جدید نمی د،م. طبق یک شایعه، یک نسخه پلاگین هیب، با پیشرانه 1.5 لیتری سه سیلندر توربوشارژ وجود خواهد داشت. گفته می شود مجموع قدرت 322 ، بخار (237 کیلووات) خواهد بود. یک باتری 14.2 کیلووات ساعتی حدود 55 مایل مسافت رانندگی الکتریکی را فراهم می کند. ظاهراً یک نسخه کمتر قدرتمند از PHEV نیز در دسترس خواهد بود.

در این ویدئو، فردی که دوربین دارد، کانتریمن را در ترافیک دنبال می کند. هنگامی که کراس اوور استتار شده در چراغ راهنمایی توقف می کند، فرصت بسیار خوبی برای نگاهی به آن وجود دارد.

ع، جاسوسی مینی کانتریمن از جلو

کراس اوور مینی کانتریمن نسل سومی در افق دارد. با توجه به دو لوله اگزوز که از هر طرف عقب بیرون می آیند، این یکی ممکن است نوع اسپرت جان کوپر ورکز باشد.

طبق گزارش ها، موتورهای 1.5 لیتری سه سیلندر و 2.0 لیتری چهار سیلندر از فناوری هیب، ملایم 48 ولتی بهره خواهند برد تا کارایی خود را بهبود بخشند.

افرادی که یک کراس اوور تمام الکتریکی از Mini را ترجیح می دهند، می توانند منتظر Aceman باشند. استتار تشخیص چیزها را سخت می کند، اما به نظر می رسد استایل شبیه به Countryman جدید است. مشخصات پیشرانه در مورد EV هنوز در دسترس نیست. به طور آزمایشی، ما پیش‌بینی می‌کنیم که نسخه تولیدی آن در سال 2024 عرضه شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/631346/next-gen-mini-countryman-spied-testing-in-traffic/

13 ع، ها

به نظر می رسد کانتریمن جدید ظاهری ، تر و تراش خورده تر داشته باشد. این یکی بیشتر آماده تولید به نظر می رسد. به جز چراغ‌های عقب که به نظر می‌رسد قطعه‌های نگهدارنده هستند. روی چرخ‌های پنج پره مشکی با روکش مشکی سوار می‌شود.

ما از سال 2021 شاهد تصاویر جاسوسی نسل سوم Countryman هستیم. مدل جدید در نهایت باید در سال 2023 معرفی شود. به دنبال فروش در ایالات متحده باشید تا برای مدل سال 2024 شروع شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.