آلفارومئو توناله موتور 2.0 لیتری توربو را در ایالات متحده عرضه می کند، فقط PHEV خواهد بود

آلفارومئو توناله در اوایل سال جاری با دو گزینه پیشرانه برای ایالات متحده عرضه شد. با این حال، زم، که در اوایل سال آینده در اینجا به فروش برسد، تنها یکی خواهد داشت. این خودروساز تصمیم گرفته است که این کراس اوور را تنها با پیشرانه هیب، پلاگین عرضه کند و گزینه 2.0 لیتری توربوشارژ را از خط تولید حذف کند.

پیشرانه پلاگین یک موتور چهار سیلندر 1.3 لیتری توربوشارژ را جفت می کند که چرخ های جلو را با یک موتور الکتریکی در عقب نیرو می دهد. این دو در مجموع ،وجی سیستم 272 ، بخار (203 کیلووات) تولید می کنند. این گزینه پیشرانه ممتاز Tonale است، با موتور 2 لیتری توربوشارژر 256 ، بخار (191 کیلووات) و 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) گشتاور.

آلفارومئو توناله در اوایل سال آینده به فروش می رسد. این خودروساز اطلاعاتی درباره قیمت آن منتشر نکرده است، اما شایعات حاکی از آن است که قیمت از محدوده بالای 30000 دلار شروع خواهد شد. با این حال، با حذف موتور 2.0 لیتری آلفا، قیمت اولیه Tonale ممکن است افزایش یابد. ما باید منتظر اطلاعات رسمی قیمت گذاری باشیم، که احتمالاً به تاریخ فروش آن نزدیک تر خواهد شد. انتظار می رود هورنت به زودی به فروش برسد.


منبع: https://www.motor1.com/news/622886/alfa-tonale-drops-turbo-us/دوج هورنت که شباهت زیادی به Tonale دارد و در ایالات متحده نیز موجود است، با موتور 2.0 لیتری توربو عرضه خواهد شد. قدرت موتور در دوج 265 ، بخار (198 کیلووات) است که بیشتر از آلفا است. این خودروساز هورنت را با پیشرانه هیب، پلاگین نیز عرضه خواهد کرد، اما در این برنامه 285 ، بخار (213 کیلووات) تولید خواهد کرد.

Alfa Romeo Tonale Veloce در کارخانه 2023

آلفارومئو توناله یک مدل بسیار مورد نیاز در خط تولید این خودروساز است. این خودرو در سلسله مراتب پایین تر از Stelvio قرار دارد و سدان Giulia مجموعه را کامل می کند. آلفا قصد دارد تا چند سال دیگر به یک شرکت فقط الکتریکی تبدیل شود، بنابراین تمرکز بر باتری‌ها بر روی یک موتور 2.0 لیتری توربو منطقی است.

یکی از سخنگویان آلفارومئو تایید کرد اخبار خودرو اروپاگزارش با Motor1.comوی افزود که آینده این شرکت الکتریکی است و تنها ارائه هیب، به خودروساز کمک می کند تا به این سمت سوق دهد. نماینده این شرکت گفت که عملکرد بیشتر PHEV و بیش از 30 مایل برد الکتریکی بهتر با مشتریان این برند هماهنگ است.

22 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.