آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو بعدی به عنوان یک خودروی الکتریکی 1000 اسب بخار قدرت خواهد داشت.

از نظر طراحی، جولیا می‌تواند از فرم سدان فعلی خود به یک واگن فست‌، در تلاش برای جذب ،یداران بیشتر تبدیل شود. به گفته ایمپاراتو، با این حال، همچنان “آلفارومئویی که همه ما می خواهیم” خواهد بود.

ژان فیلیپ ایمپاراتو، مدیرعامل آلفارومئو، در مصاحبه با اتوکار، به دنبال اطمینان دادن به مردم در مورد جولیای بعدی بود. خودروی جدید به یک EV با مدل پایه 345 ، بخار و نسخه قدرتمندتر Veloce با قدرت 790 ، بخار تبدیل خواهد شد. اما لذت واقعی یک Quadrifolio 1000 ، بخاری خواهد بود که تقریباً دوبرابر تعداد خودروی فعلی است.

اما تا زم، که آلفارومئو جولیا برقی جدید از راه برسد، ما هنوز نمونه قدیمی را داریم که نه تنها شامل Quadrifoglio و GTA و GTAm باورن،ی است.


منبع: https://www.motor1.com/news/654415/alfa-giulia-quadrifoglio-ev-1000hp/مدیرعامل آلفارومئو همچنین بر اهمیت تبدیل این خودروساز به یک خودروی تمام برقی تاکید کرد. او گفت: «ما عوض می‌شویم زیرا باید. “اگر نه، آلفارومئو مرده بود.” با این حال، او همچنین سریعاً این تحول را به ،وان تغییری که صاحبان آن قدرد، می‌کنند، توصیف کرد. ما در حالت جایگزینی واقعی بتن تغییر خواهیم کرد. من نمی خواهم شما از چیزی رنج ببرید. می‌خواهم دوستش داشته باشی.»

آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو همیشه یک ابرخودروی است که در قالب یک سدان اسپرت چهار در ظاهر شده است. چیزی که آن را عالی می کند، هندلینگ تیغ تیز و موتور V6 توئین توربوی 503 ، بخاری آن است. بنابراین هنگامی که خودروساز اعلام کرد که تکرار بعدی خودرو الکتریکی خواهد بود، باعث ایجاد ترس شد.

Quadrifolio به‌،وان قوی‌ترین نسخه، به احتمال زیاد دارای سیستم چهارچرخ محرک خواهد بود و از تنظیمات مشابه Maserati Granturismo Folgore جدید استفاده می‌کند که از سه موتور الکتریکی و قابلیت بردار گشتاور استفاده می‌کند. ایمپاراتو همچنین نشان داد که برد EV حدود 435 مایل خواهد بود که با محدودیت فعلی خودروهای احتراق داخلی قابل مقایسه است.

صرف نظر از اینکه جولیا جدید چه شکلی خواهد گرفت، انتظار می‌رود که تا اواسط دهه میلادی وارد بازار شود و به آلفارومئو کمک کند تا سال 2027 به هدف خود مبنی بر تبدیل شدن به یک برند کاملاً الکتریکی دست یابد. این ج، زم، احتمالاً به این م،ی است که خودروی جدید از برق 800 ولتی Stellantis استفاده خواهد کرد. معماری و سوار شدن بر روی پلت فرم STLA. در نتیجه، Guilia عملکرد قابل توجهی و همچنین قابلیت شارژ سریع را ارائه می‌کند و شارژ مجدد 10 تا 80 درصدی آن کمتر از 18 دقیقه طول می‌کشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.