آلمان برای مخالفت با ممنوعیت ICE در سال 2035 با هفت کشور اروپایی اتحاد ایجاد می کند

علاوه بر این، این قانون همچنین کاهش 55 درصدی انتشار CO2 برای خودروهای جدید و 50 درصد برای وانت ها را تا سال 2030 ا،امی می کند. اتحادیه اروپا مشوق های خودروهای آلایندگی صفر و کم خود را تا سال 2030 حذف خواهد کرد. تولیدکنندگ، که بین 1000 تا 10000 خودرو جدید تولید می کنند. سالانه تا سال 2036 فرصت دارند تا با قو،ن جدید مطابقت داشته باشند، در حالی که تولیدکنندگ، که سالانه کمتر از 1000 خودروی جدید ثبت نام می کنند می توانند از این مقررات مستثنی شوند.

در تلاش برای حفظ محیط زیست، خودروسازان در اتحادیه اروپا (EU) اکنون یک ضرب الاجل دارند که باید ملاقات کنند. تا سال 2035، همه خودروهای جدید باید آلایندگی CO2 صفر داشته باشند.

آ،ین اقدام اتحادیه اروپا به سمت ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی و دیزلی جدید تا سال 2035 در ماه گذشته اتفاق افتاد. قانون جدید خودروسازان را م،م می‌کند تا انتشار دی‌ا،ید کربن خودروهای جدید را تا آن سال به صفر برسانند.

هفت کشور درگیر عبارتند از جمهوری چک، اسلواکی، ایتالیا، لهستان، روم،، مجارستان، و آلمان – همه وزرای حمل و نقل آنها اخیراً جلسه ای برگزار ،د تا درباره آنچه باید در تصمیم اتحادیه اروپا تغییر کند، بحث کنند.

با این حال، گزارش شده است که اتحادی که به تازگی ایجاد شده، به دسته‌بندی جداگانه‌ای برای خودروهای ICE که می‌توانند پس از سال 2035 با سوخت‌های کربن خنثی کار کنند، توجه می‌کند.

فولکر ویسینگ وزیر حمل و نقل آلمان در بی،ه ای گفت که پیشنهاد اتحادیه اروپا باید فورا تغییر کند. او افزود که این رویکرد اشتباه به نظر می رسد، و اشاره کرد که یک “راه خنثی از نظر آب و هوا” برای اجرای ICE وجود دارد.

چندین خودروساز قبلاً اقداماتی را در زمینه آزمایش استفاده از سوخت‌های جایگزین مانند سوخت‌های مصنوعی و نیروی هیدروژنی انجام داده‌اند که پورشه و لامبورگینی در حال بررسی آن‌ها هستند. حتی تویوتا در حال آزمایش با موتورهای احتراقی با سوخت هیدروژنی است و از پریوس شروع می کند که قرار است تا سال 2025 با این تنظیمات وارد بازار شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/657035/germany-italy-europe-alliance-oppose-ice-ban-2035/

با این حال، همه اعضای اتحادیه اروپا با این تصمیم موافق نیستند. در گزارشی توسط رویترزآلمان برای مخالفت با ممنوعیت موتورهای احتراق داخلی (ICE) با چندین کشور اروپایی اتحاد تشکیل داده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.