آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین و احراز هویت آموزش تصویری خدمات ارزی Pay98

این ربات قابلیت کار در بخش اسپات ، فیوچرز و حتی سبد گردانی و خرید پله ای را دارا می باشد. شما با تنظیماتی که بر روی ربات اعمال می کنید می توانید از امکانات فوق العاده آن بصورت رایگان استفاده کنید. در این ویدیو آموزشی این بخش بصورت کامل و گام به گام قابل مشاهده است. اما چگونه می‌توان با ثبت نام در کوکوین و اموزش کار با صرافی کوکوین به معامله پرداخت. این صرافی بیش از یک میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد، کاربرانی که کارمزد معاملاتی خود را با توکن اختصاصی خود صرافی کوکوین با نام KCS پرداخت کنند، از تخفیف ویژه ای بهره‌مند خواهند شد. علاوه بر این حدود بیش از 50 درصد از کارمزدهای جمع آوری شده، به دارندگان و صاحبان توکن KCS می‌رسد.

ویدیو را گوش دهید.صرافی کوکوین برای ایرانیان به دلیل امکان ورود ایمیل مشکل احراز هویت ندارد به این دلیل که میتوانید به راحتی با ایمیل ثبت نام کنید. کد تاییدی برای احراز هویت شما به ایمیل ارسال میشود تا بتوانید ثبت نام در کوکوین را تکمیل کنید. یا ابتدا ارز خود را به یک کیف پول ارز دیجیتال مانند تراست ولت منتقل کرده و سپس به صرافی کوکوین منتقل کنید. رعایت این موارد تا حدی امنیت حساب شما را بالا می برد.

آنلاک اکوسیستم کوکوین با KCS

با این تفاوت که والت اصلی یا Main wallet این صرافی از والت تریدینگ یا Trading wallet مجزا میباشد. بدین ترتیب با واریز ارز دیجیتال به حساب خود در صرافی کوکوین ، ابتدا ارز به کیف پول اصلی منتقل میشود. بنابراین در صورتی که قصد انجام معاملات را دارید، بایستی ارز خود را به والت Trading این صرافی منتقل کنید. در ادامه نحوه انتقال وجه به صرافی کوکوین و نحوه انتقال آن بین والتهای درونی این صرافی شرح داده میشود. پس از کلیک بر روی لینک ورود به صرافی کوکوین صفحه زیر در موبایل و کامپیوتر قابل مشاهده خواهد بود. برای ثبت نام در Kucoin میتوان از شماره موبایل و یا آدرس ایمیل استفاده کرد.

علاوه بر آدرس کیف پول، نوع شبکه انتقال آن ارز دیجیتال نیز بسیار مهم است. صرافی کوکوین برای انواع ارزهای دیجیتال از چندید شبکه انتقال مختلف پشتیبانی میکند. بنابراین در هنگام انتقال ارزهای دیجیتال باید علاوه بر نوع ارز دیجیتال به شبکه انتقال آن نیز توجه شود. در شکل زیر قسمت های مختلف بخش آدرس ارز دیجیتال نمایش داده شده است. در مرحله قبل مراحل ثبت نام در صرافی کوکوین را با موفقیت پیمودیم.

ابتدا وارد اپلیکیشن شوید، سپس در قسمت پایین صفحه گزینه Assets را پیدا کرده و سپس بر روی گزینه Deposit کلیک کنید. در صرافی Kucoin این امکان برای کاربران فراهم شده تا به واسطه رمزارز موجود در والت؛ سود کسب کنند. به این معنی که ساختار نرم افزاری و رابط کاربری اون طوری طراحی شده که هم نسخه تحت وب و هم اپلکیشن موبایلی اون به یک شکل نمایش داده میشه. فرقی نداره که با کامپیوتر یا موبایل از نرم افزار این صرافی استفاده کنید چون که در هر صورت نحوه کار و شیوه نمایش اطلاعات یکی خواهد بود. معرفی صرافی کوکوین و آموزش ثبت نام در آن + ویدیو را گوش دهید. نتیجه این هک شدن از دست رفتن بیش از 275 میلیون دلار ارز دیجیتال بود.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین و احراز هویت آموزش تصویری خدمات ارزی Pay98

تریدرها برای شرکت در این تورنومنت، پس از ثبت‌نام در صرافی کوکوین، باید ابتدا حساب فیوچرز خود را فعال کنند، در یک تیم عضو شوند (یا تیم بسازند) و سپس حداقل یک معامله فیوچرز انجام دهند. در این بخش از صرافی کوکوین در قسمت گزینه‌های بخش امنیت با چندین گزینه سر و کار خواهید داشت. اگر گزینه‌ی Set در مقابل Google Verification را فعال کنید با صفحه‌ای مانند صفحه‌ی زیر مواجه خواهید شد.

کلا اگر کوکوین هر چیز کوچیکی ببینی مشکلی یا هر چی سریع حسابو می بنده واسه وریفای. کارت شناسایی خارجی مثل کارت اقامت و یا مواردی از این قبیل اگر داشته باشن میتونید حساب ورود به صرافی کوکوین رو وریفای کنید. خب شما پس آنلاین مکاتبه کنید ببینید پاسخی میگیرید یا خیر. اگر پاسخی دریافت نکردید یا هر چیز دیگه ای تیکت بزنید. ولی در کل توجه داشته باشید که اگر پشتیبانی بخواد هر کاری برای شما بکنه به احتمال خیلی زیاد ازتون احراز میخواد. و همونطور که گفتم باید احراز انجام بدین و ازشون بخواین که اجازه برداشت بدن با این که ایرانی هستین.

دوره های آموزشی همیار

در این مرحله صندوق ورودی ایمیل و یا اس‌ام‌اس حاوی کد تأیید را بررسی کنید. در آخر کافی است تا “Submit” را پس از وارد کردن کد تأیید انتخاب نمایید. پس از ممنوعیت کاربان ایرانی توسط بایننس، برخی از معامله گران ایرانی که به دنبال درآمد دلاری هستند، به کار با صرافی کوکوین روی آورده اند.

براساس آمار موجود در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ، حجم معاملات مشتقه در صرافی کوکوین در 24 ساعت گذشته (در فوریه ۲۰۲۲) در حدود 3 میلیارد دلار است. این صرافی از لحاظ حجم معاملات مشتقه در جایگاه سیزدهم قرار دارد. بنابراین صرافی کوکوین برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ایرانی که دارای سرمایه‌های خیلی بزرگ نیستند، گزینه مناسبی است. ارسال مدارک ایرانی با توجه به اینکه ایران جز کشور های مجاز کوکوین نیست ریسکیه.

آموزش شرکت در تورنومنت ۱ میلیون دلاری کوکوین

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.