آکورا با شروع ZDX در سال 2024 فقط خودروهای برقی خود را به صورت آنلاین می فروشد

این معماری همچنین زیربنای Honda Prologue جدید است که پیش فروش آن نیز اوا، امسال آغاز خواهد شد. با این حال، مشخص نیست که آیا هوندا همان استراتژی فروش را برای خودروی برقی خود اجرا خواهد کرد یا خیر. Motor1.com برای نظر دادن با هوندا تماس گرفت. تحویل Prologue نیز در اوایل سال 2024 آغاز می شود. هوندا Prologue را در ماه اکتبر معرفی کرد و تنها جزئیات کمی در مورد خودرو ارائه کرد.

توسعه ZDX به شرایط دنیای واقعی منتقل شده است. چراغ های جلو و عقب موقت نشان می دهد که کار زیادی باقی مانده است. با این حال، ما باید به زودی شاهد خودروهای آزمایشی در اماکن عمومی باشیم که کمتر و کمتر استتار دارند. این خودروساز در تلاش است تا تجربه رانندگی EV و آداب جاده ای را کامل کند، که شرکت آن را Precision Crafted Performance می نامد.

ع،‌هایی که Acura ماه گذشته از ZDX به اشتراک گذاشت، این کراس اوور را نشان می‌دهد که در استتار سفارشی پیچیده شده است و جزئیات ظاهری را پنهان می‌کند. این خودروساز گفت که برای طراحی ZDX از ظاهر آینده نگر الهام گرفته است مفهوم EV دقیق.

تصویر تیزر آکورا ZDX 2024 آکورا ZDX 2024 را معرفی نکرده است، اما می د،م که چگونه قصد دارد آن را بفروشد. این خودروی الکتریکی جدید که اولین خودروی این برند است، طرح آن را برای دیجیتالی ، هوندای آمریکایی و فروش 100 درصدی خودروهای برقی خود به صورت آنلاین، که در سال 2024 با ZDX و ZDX Type S آغاز می‌شود، رهبری خواهد کرد. .

آکورا ماه گذشته از طریق ع،‌های رسمی جاسوسی، ZDX را مورد کنایه قرار داد. این خودروساز جزئیات خاصی در مورد پیشرانه ارائه نکرده است، اما می د،م که این کراس اوور بر روی پلت فرم اولتیوم جنرال موتورز سوار خواهد شد. این معماری می تواند باتری هایی از 50 تا 200 کیلووات ساعت را پشتیب، کند. این دو خودروساز اعلام ،د که در زمینه خودروهای الکتریکی شریک هستند و این خودروساز آمریکایی یک پلت فرم EV را به هوندا ارائه می کند.

با این حال، بسیاری از ایالت‌ها قو،ن سخت‌گیرانه‌ای برای حق رای دادن به نمایندگی‌ها دارند که فروش مستقیم را از تولیدکنندگان ممنوع می‌کند، و مشخص نیست که طرح Acura چگونه با ش،ه نمایندگی‌هایش کار خواهد کرد. ما برای جزئیات این طرح با این شرکت تماس گرفتیم و منتظر هستیم تا خودروساز اطلاعات بیشتری ارائه کند. پس از شنیدن خبر، داستان را به‌روزرس، خواهیم کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/633264/acura-only-sell-evs-online-2024/

تلاش آکورا برای انتقال آنلاین فروش خودروهای جدید یکی دیگر از روندهای صنعت است. همه‌گیری ویروس کرونا بسیاری از ،یداران آنلاین را وادار کرد و فروشندگان، خودروسازان و سایرین در تلاش بوده‌اند تا این تقاضا را برآورده کنند.

5 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.