آکورا NSX نسل اول سوپرشارژ شده شبیه بهشت ​​در اتوبان است

26 ع، ها

نسل اول Acura NSX

آکورا (یا هوندا، بسته به بازار) NSX نماد ابرخودروی دهه 1990 است. با 270 ، بخار (201 کیلووات) و 210 پوند فوت (285 نیوتن متر)، با استانداردهای مدرن خودروهای عملکردی چندان قدرتمند نیست. مورد موجود در این ویدیو با بستن یک سوپرشارژر به موتور 3.0 لیتری V6 این مشکل را حل می کند. القای اجباری ،وجی را به 395 ، بخار (294 کیلووات یا 400 ، بخار متریک) و 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) می رساند. بیایید ببینیم این دستگاه در اتوبان در این ویدیو چه کاری می تواند انجام دهد.

متأسفانه، ما هرگز نخواهیم دید که NSX به حدا،ر سرعت خود می رسد. راننده به سرعت 150 مایل در ساعت (241 کیلومتر در ساعت) می رسد و سپس پیاده می شود. با قضاوت از نحوه شتاب گیری خودرو، خودروی سوپرشارژر می تواند کمی سریعتر حرکت کند.

در سال 2021، جون ایکدا، مدیر اجرایی Acura گفت که نسل سوم NSX وجود خواهد داشت. او به شدت اشاره کرد که قرار است یک خودروی برقی باشد، اما هیچ جزئیات خاصی ارائه نکرد. از آن زمان تاکنون هیچ چیز دیگری در مورد مدل جدید نشنیده ایم.

به نظر می رسد راننده از راه شتاب گیری این NSX ضربه می زند. او چندین بار سرعتش را کم می کند، فقط برای اینکه بتواند دریچه گاز را سنجاق کند و یک دویدن دیگر انجام دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/604104/first-gen-acura-nsx-sounds-like-90s-heaven-on-autobahn/NSX Type S یکی از بهترین وسایل نقلیه است Motor1.comویراستاران امسال رانندگی کرده اند. این ،مت را ببینید جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت برای اطلاع از موارد دلخواه دیگر.

NSX در حال حاضر برای دومین بازنشستگی خود از بازار آماده می شود. 350 دستگاه از Type S نمونه های نهایی از مدل نسل دوم هستند. آکورا با افزایش توان ،وجی به 600 ، بخار (447 کیلووات) و 492 پوند فوت (667 نیوتن متر) گشتاور، اطمینان حاصل می کند که سوپراسپرت با سرعت بالایی از بین می رود. گیر،س 9 سرعته دوکلاچه 50 درصد سریع تر تعویض می کند و می تواند هنگام تعویض دنده از دنده رد شود.

در سرعت های پایین، این NSX به طرز شگفت آوری مطیع به نظر می رسد. صدای کمی از اگزوز به گوش می رسد اما هیچ چیزی حاکی از افزایش قدرت ،وجی آن در حدود 125 ، بخار (93 کیلووات) نیست. با سرعت 37 مایل در ساعت (60 کیلومتر در ساعت)، می تو،د صدای ناله سوپرشارژر را بشنوید. با بالا رفتن دورها بلندتر می شود.

پایان ویدیو ناگهان می آید. راننده دوربین را حرکت می دهد تا نشانگر سوخت را نشان دهد که باک تقریباً خالی را نشان می دهد.

تایپ S با پکیج س، وزن شامل ترمزهای کربن سرامیکی، پوشش موتور فیبر کربنی و تزئینات داخلی کربنی موجود است. با این قطعات، وزن خودرو 57.8 پوند (26.2 کیلوگرم) کمتر است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.