آیا تسلا یک برند خودروی ممتاز است؟

دلیل اصلی قرار گرفتن تسلا در سگمنت پریمیوم، موقعیت خودروهای آن است که نه تنها شامل قیمت، بلکه نحوه اطلاع رس، شرکت تسلا به مردم و ویژگی هایی است که روی آن تمرکز می کند. شرکت ایلان ماسک به ،وان اولین پذیرنده، این مزیت را دارد که به ،وان یک خودروساز مبتکر و آوانگارد در مقایسه با سایرین از نظر فناوری و کارایی خودروهای الکتریکی شناخته شده است.

تسلا به ،وان یک انتخاب مبتکرانه و جایگزین برای بسیاری از مصرف‌کنندگان، می‌تواند با اطمینان در هر دو طرف صنعت، پریمیوم و جریان اصلی بازی کند. این واقعیت که این خودروها چیزی واقعا جدید و بهتر از سایر خودروهای برقی ارائه می دهند دلیل خوبی برای گنجاندن خط تولید تسلا در بین خودروهای پریمیوم است.

حق بیمه، شماره

البته این یک موضوع ذهنی است. کیفیت یک خودرو توسط عوامل مختلفی تعیین می شود که از راننده ای به راننده دیگر متفاوت است. ،مت مهم داستان شادی و رضایت از رانندگی با ماشین است.

همانطور که همه ما می د،م، تسلا اکنون یک بازیگر اصلی در صنعت خودروسازی جه، است. با تحویل بیش از 1.3 میلیون خودرو در سال گذشته، این برند شانزدهمین برند پرفروش خودرو در جهان بود، پیش از فیات و پس از چانگان چین. حجم تولید 40 درصد نسبت به سال 2021 افزایش یافته است، به این م،ی که با 152 درصد افزایش، تنها توسط BYD پیشی گرفته است.

با گسترش وسایل نقلیه در سراسر جهان، تسلا شروع به یافتن رقبای بیشتری می کند. این شرکت در مقایسه با برندهای سنتی که یک قرن است خودرو تولید می کنند، یک برند نسبتا جدید است. با این حال، با پیشرفت تدریجی تسلا، مقایسه خودروهای سازنده آمریکایی با سایر برندها اجتناب ناپذیر است. برخی از آنها به بازار اصلی تعلق دارند، در حالی که برخی دیگر متعلق به بازار پریمیوم هستند. اما آیا تسلا خودروهای ممتاز واقعی هستند؟ بیایید با هم ببینیم چه چیزی در این تعریف قرار می گیرد و برع، کدام ویژگی با آن تفاوت دارد.

حق بیمه، بله

Motor1 Numbers Tesla

نویسنده مقاله، فیلیپه مونوز، متخصص صنعت خودرو در JATO Dynamics.


منبع: https://www.motor1.com/news/659005/is-tesla-premium-car-،nd/

این موقعیت و تصویری که در بین مردم از آن برخوردار است به تسلا این امکان را می دهد که قیمت خودروهای خود را در همان سطح با سایر برندهای خودروهای پریمیوم مانند مرسدس بنز یا بی ام و قیمت گذاری کند. رقیب اصلی مدل 3 در بازار خودروهای احتراق داخلی تویوتا کمری نیست، بلکه یک مرسدس ک، C است، اگرچه تسلا از نظر گجت ها و جزئیات داخلی نسبتاً محدود است.

Motor1 Numbers Tesla

شاید بتوان گفت، کابین خلبان یک تسلا ظریف نیست. این می‌تواند راه‌حل‌های رانندگی و نرم‌افزاری جالب زیادی داشته باشد، اما فضای داخلی آن معمولاً به زیبایی یک خودروی معمولی ممتاز نیست. داشبورد نه تنها ساده است (ساده نیز می تواند ممتاز باشد) بلکه گاهی اوقات از نظر کیفیت ضعیف است. برخی استدلال می کنند که حتی صندلی ها یک قدم عقب تر از مارک های برتر هستند.

از سوی دیگر، یک تعریف ذهنی از حق بیمه. یک خودروی ممتاز معمولاً با سه گانه آلم، آئودی، بی‌ام‌و و مرسدس بنز مرتبط است، اگرچه مطمئناً برندهای دیگری نیز در این دسته قرار می‌گیرند. این سه نفر عموماً خودروها را با قیمت‌های بالاتر به فروش می‌رسانند زیرا دارای روکش بهتر، ویژگی‌های پیشرفته‌تر و صرفاً به این دلیل که مترادف با انحصار هستند. موفقیت آنها الهام بخش بسیاری از خودروسازان دیگر شد تا با شاخه‌های جوان‌تر و ممتاز به این بازار پرسود وارد شوند که از جمله آنها می‌توان به Lexus، Acura، Infiniti و Genesis اشاره کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.