آیا مک لارن سنا می‌تواند در مسابقه درگ ماشین 1200 اسب بخاری لکسوس RC F را شکست دهد؟

مک لارن سنا یک ابرخودروی قابل توجه است که به ،وان یک ماشین پیست اصیل طراحی شده است که می تواند در جاده ها نیز رانندگی کند. این خودرو کاملاً قدرتمند است، با یک موتور 4 لیتری توئین توربو در پشت صندلی ها که تا 789 ، بخار قدرت و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. با این اعداد، سنا می تواند تنها در 2.8 ث،ه از حالت س، به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) بپرد.

مک لارن سنا ممکن است از نظر وزن برتری جزئی نسبت به RC F داشته باشد. مک لارن 2886 پوند (1309 کیلوگرم) وزن دارد، در حالی که ماشین دریفت ل،وس با وزن 2976 پوند (1350 کیلوگرم) چندان سنگین نیست.

داهام پنج بار قهرمان دریفت خاورمیانه و رکورددار گینس در طول، ترین دریفت دوقلو است. اگر در مورد مهارت صحبت کنیم، این مرد قطعاً آن را به دست آورده است.

ل،وس RC F در کارواو ویدیوی مسابقه درگ بالا ماشین تیونینگ شده معمولی شما نیست. این به طور کامل اصلاح شده است، با یک موتور 3.0 لیتری 2JZ با قدرت 1200 ، بخار و 738 پوند فوت (1000 نیوتن متر گشتاور) – اعدادی که قابل تمس، نیستند. با این حال، به ،وان یک خودروی دریفت، برای حرکت در یک خط مستقیم طراحی نشده است، به خصوص با توجه به ،تیک های آن.

با این اوصاف، آیا مهارت دریفت داهام به سرعت خط مستقیم ترجمه شده است؟ یا تمرین هفتگی مسابقه درگ مت واتسون نتیجه داد؟ ما با تماشای ویدیوی بالای این صفحه به شما اجازه خواهیم داد تا متوجه شوید، اما مانند همیشه، نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.


منبع: https://www.motor1.com/news/664801/can-mclaren-senna-beat-1200-hp-lexus-rc-f-drift-car-drag-race/

61 ع، ها

اعداد باورن،ی اما در این کارواو ویدئوی مسابقه درگ، سنا با یک رقیب معمولی روبرو نیست – یک ماشین دریفت ل،وس RC F با یک راننده قهرمان در فرمان.

مک لارن سنا: اولین درایو

یکی دیگر از عواملی که باید در نظر گرفت مهارت راننده است. از آنجایی که ل،وس RC F یک خودروی دریفت اصلاح شده است، برای کنترل چنین ، بخار و گشتاور بالایی به متخصص نیاز دارد که ما را به راننده RC F، احمد داهام می رساند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.