آیا می‌توان کوپه تورینگ مفهومی بی‌ام‌و را به سمت تولید کم‌تولید سوق داد؟


تقریباً 24 ساعت از معرفی کوپه کانسپت تورینگ بی‌ام‌و می‌گذرد، و آدریان ون هویدونک، مدیر طراحی گروه بی‌ام‌و، قبلاً «حداقل دو تا سه نفر» را در ویلا d’Este Concorso d’Eleganza ابراز علاقه به شرکتش داشته است. جدیدترین خلقت اما ون هویدونک در یک میزگرد رسانه ای در 20 می، خبرهای نه چندان خوبی را برای افرادی که امیدوارند یک کفش دلقک مدرن را در گاراژ خود پارک کنند، اعلام کرد.

“[The Concept Touring Coupe] ون هویدونک گفت: در حال حاضر یک بار است. “درست؟ و هیچ برنامه مشخصی برای تولید آن وجود ندارد. اما، ما قبل از حرکت به سمت دریاچه کومو توافق کردیم که اگر علاقه کافی وجود داشت، نگاهی به آن بیندازیم. این می تواند یک نسخه بسیار کم حجم باشد، مانند 50 ماشین یا بیشتر.

کوپه تورینگ مفهومی BMW 2023

37 ع، ها

یک خبر خوب ک،یک، یک موقعیت خبری بد، پس. اما آیا واقعاً به این شکل انجام خواهد شد؟ ون هویدونک نظرات بسیار دقیقی را ارائه کرد، اگرچه بر اساس آن واضح است Motor1.comاو با او گفت و گو کرد که او به تولید کوپه مفهومی تورینگ فکر کرده است. برای شروع، این اولین باری نیست که BMW یک پروژه ویلا d’Este را از مفهومی به تولید تغییر می‌دهد، هرچند که انجام آن زمان کمی طول کشید.

می د،د، سال ها پیش ما Hommage 3.0 CSL را نشان دادیم. بسیاری از مردم همان جا به من گفتند، “بساز، من یکی می خواهم.” ون هویدونک گفت. و من فکر می‌کنم که آن‌ها بلافاصله پول خود را پایین می‌آوردند. کمی بیشتر طول کشید. آن سال 2015 بود و حالا ما خودروها را امسال تحویل دادیم. 50 واحد با این، نمی دانم، شاید بتو،م کمی سریعتر انجام دهیم [with the Concept Touring Coupe]”

کوپه تورینگ مفهومی BMW 2023

مطمئناً، آ،ین کانسپت بی‌ام‌و کمتر پروژه‌ای در مقیاس کامل است، و ون هویدونک با کم‌کم گفتن می‌گوید: «ما با زیربناها شروع کردیم». بر اساس Z4 فعلی، BMW با Superstile در تورین برای ساخت جدیدترین مفهوم خود شریک شد و رئیس طراحی ادعا کرد که در ماه نوامبر با طرحی در پله جلوی شرکت ظاهر شد.

در عرض دو روز آنها گفتند، “باشه، فکر می کنم ما می تو،م این کار را انجام دهیم.” ون هویدونک با خنده گفت.

به گفته ون هویدونک، مشارکت هایی مانند سوپراستایل در هر برنامه تولیدی برای کوپه تورینگ مفهومی یکپارچه خواهد بود.

«معمولاً، وقتی صدای کم انجام می‌دهید، و ما این کار را با 3.0 CSL Hommage انجام دادیم، باید در مورد نحوه انجام آن هوشمند باشید. شما نمی تو،د آن را از طریق کارخانه چرخش کنید. غیرممکن است. ون هویدونک گفت: آنها نمی توانند با این حجم کم مق، کنند. بنابراین، شما باید این کار را خارج از ساختارهای تولید خود انجام دهید، و باید چندین شرکت داشته باشید که در قطعات مختلف به شما کمک کنند و سپس مونتاژ نهایی و کنترل کیفیت را در داخل انجام دهید. بنابراین ما این کار را با 3.0 CSL انجام دادیم.”

به نظر می رسد که اگر کوپه کانسپت تورینگ در آن زمان تولید شود، هم مدتی طول می کشد تا این اتفاق بیفتد و هم در حجم بسیار محدودی تولید شود. با این حال، ون هویدونک در مورد شانس تولید این خودرو خوش بین و مطمئن به نظر می رسید.

ما قبلاً این چرخه را یک بار انجام داده ایم. ما اکنون می د،م که چگونه این کار را انجام دهیم.»


منبع: https://www.motor1.com/news/668244/bmw-concept-touring-coupe-،uction-،ential/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.