اتاق فرار فولکس واگن به کارمندان کمک می کند تا نحوه ساخت خودروهای برقی را بیاموزند

در درازمدت، فول، واگن قصد دارد تا سال 2025 22000 کارمند را در ولفسبورگ آموزش دهد. در این فاصله زم،، 460 میلیون یورو نیز برای بازسازی کارخانه و تولید فیس لیفت ID.3 و همچنین یک کراس اوور برقی جمع و جور سرمایه گذاری خواهد کرد. برخی از سرمایه‌گذاری‌ها برای آماده‌سازی کارخانه برای نسل بعدی تیگوان که اوا، امسال عرضه می‌شود، انجام خواهد شد.

6 ع، ها

فول، واگن قصد دارد تا یک دهه دیگر به تولید خودروهای با موتور احتراقی در اروپا پایان دهد. تمام خودروهای تولید شده در قاره کهن از سال 2023 خودروهای برقی خواهند بود. تصاویر جاسوسی اوایل این هفته نشان می‌دهد که این برند آلم، در حال آزمایش یک خودروی برقی سطح پایه است که در سال 2025 زیر ID.3 قرار خواهد گرفت.


منبع: https://www.motor1.com/news/653766/volkswagen-escape-room-wolfsburg/فول، واگن eMotionRoom

تقریباً 1200 کارگر قرار است تا تابستان آموزش های مربوط به تولید ID.3 را دریافت کنند. چگونه کار می کند؟ کارمندان باید در هر یک از این سه اتاق فرار در مدت 20 دقیقه معماها و مشکلات مختلف را حل کنند. در اتاق اول، آنها با یادگیری در مورد اختراع موتورهای الکتریکی در 19 به گذشته برمی گردندهفتم قرن.

با رفتن به اتاق دوم، کارگران دانش خود را در مورد کارخانه وولفسبورگ از ابتدای تاسیس آن در اوا، دهه 1930 تا به امروز به دست خواهند آورد. در سومین و آ،ین اتاق فرار، پیش‌نمایش دیجیتالی دریافت می‌کنند که آینده رانندگی را نشان می‌دهد، زم، که همه ما به ناچار خودروهای برقی خواهیم داشت.

به دلیل تقاضای عمومی، تولید ID.3 در پاییز امسال در کارخانه ولفسبورگ آغاز خواهد شد که به Zwickau و Dresden در آلمان و همچنین Anting در چین خواهد پیوست. فول، واگن برای آماده ، کارمندان خود برای ورود قریب الوقوع هاچ ، برقی، اتاق eMotion را به ،وان بخشی از یک برنامه آموزشی یک روزه راه اندازی کرده است تا به آنها کمک کند تا در مورد تولید خودروهای برقی بیاموزند. در حال حاضر در کارخانه ای که “سه اتاق با طراحی پیچیده” وجود دارد، راه اندازی شده است.

مانند اتاق‌های فرار سنتی، تیم‌هایی (چهار نفره) وجود خواهند داشت که قبل از باز ، درب بعدی، وظیفه حل مشکلات را دارند. هر تیم از دو نفر از مربیان شرکت راهنمایی ویدیویی دریافت خواهد کرد. این اولین بار نیست که فول،‌واگن این روش یادگیری غیرمتعارف را اجرا می‌کند، زیرا کارگران کارخانه‌های Zwickau و Emden قبلاً اتاق eMotion نامیده شده را تجربه کرده‌اند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.