اتوبوس مدرسه که در برف گیر کرده است از بچه های داخل کمک خنده دار می گیرد

آیا آنها موفق شدند؟ ویدیو قبل از اینکه بفهمیم به پایان می رسد، اما اتوبوس کمی به سمت آزادی پیشرفت می کرد. در این بین، بچه ها به سرعت چیزی شبیه به درس علوم می گرفتند، بنابراین حداقل چنین بود مقداری آموزش اتفاق می افتد با این حال، ما گمان می کنیم که این درس به دلیل همه سرگرمی هایی که جوانان داشتند، کاملاً از دست رفته است. ما شک داریم که راننده با این وضعیت دشوار سرگرم شده باشد.

مردمی که در مناطق کمربند برفی دریاچه های بزرگ زندگی می کنند روزهای سختی را پشت سر گذاشته اند. برف در غرب نیویورک در برخی مناطق به بالای 6 فوت (1.8 متر) رسید زیرا بادهای کنار دریاچه ایری باعث بارش بی وقفه برف شد. مناطقی از میشیگان نیز به لطف آب های گرم دریاچه میشیگان با بارش برف قابل توجهی روبرو شدند و شهر کالامازو در غرب میشیگان در آ، هفته شاهد دو فوت (61 سانتی متر) بود.

طوفان برفی بسیار محلی ناشی از آب گرم دریاچه های بزرگ همراه با انفجار هوای سرد بود. با عبور آن هوا از روی آب های آزاد، رطوبت افزایش می یابد و به صورت بارش متراکم می شود. نتیجه بارش شدید برف است که می تواند 50 مایل یا بیشتر در داخل خشکی گسترش یابد و برف تا زم، که الگوی آب و هوا تغییر کند ادامه می یابد. در این مورد، برف اثر دریاچه برای روزها ادامه داشت و برخی از مناطق میشیگان نزدیک به سه فوت برف بارید. همین وضعیت منجر به دو برابر شدن بارش برف در بخش‌هایی از نیویورک شد، هرچند دمای گرم‌تر حداقل برای هفته آینده پیش‌بینی می‌شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/622848/kids-rocking-stuck-sc،ol-bus-snow-fun/

ویدئوی زیر طعم طوفان برفی اثر دریاچه را در مراحل اولیه آن ارائه می دهد. کاربر TikTok بازپس گیری هدف یک ویدیوی خنده‌دار از اتوبوس مدرسه که تلاش می‌کند از میان برف بگذرد، گرفته شده است، که توسط بچه‌های داخل آن بسیار قابل ستایش شده است و همه چیز را برای کمک به راننده می‌دهند. با بزرگ‌نمایی ویدیو، بچه‌های مدرسه‌ای را می‌بینیم که مشتاقانه در صندلی‌های خود به جلو و عقب تکان می‌خورند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا اتوبوس را به حرکت درآورند. آنها دقیقاً به ترتیب نیستند، اما هی، بیایید به این بچه ها یک A عظیم برای تلاش بدهیم.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.