اتومبیل هایی که احتمالاً در خیابان خود نخواهید دید

این موضوع در مورد استیشن واگن های اروپا کم و بیش صدق می کند. در حالی که شما می تو،د این خودروها را در بازارهایی مانند ایالات متحده و چین نیز پیدا کنید، اگر در قاره کهن نباشید، ،ید آن به طور فزاینده ای دشوار می شود. دلیل؟ آنها خودروهای خانوادگی خسته کننده در نظر گرفته می شوند. امروزه حدود 64 درصد از واگن های فروخته شده در سراسر جهان در اروپا باقی مانده است.

در آمریکای ج،ی، مورد عجیبی از پیکاپ های کوچک وجود دارد. برزیل بازار بزرگی برای این وسایل نقلیه با توجه به فعالیت های کشاورزی بزرگ این کشور، شرایط بد جاده ها و قدرت ،ید پایین جمعیت این کشور است. به همین دلیل است که خودروهایی مانند فیات استرادا، فول، واگن ساویرو و شورولت مونتانا در آن کشور بسیار محبوب هستند.

دومی آنها را صرفاً به این دلیل می خواهد که بزرگ، توانا و کاملاً مفید هستند. آنها 14 درصد از فروش خودرو در ایالات متحده و 18 درصد در کانادا را تشکیل می دهند. اما همین. این جانوران را در هیچ جای دیگری نخواهید دید، مگر در برخی از کشورهای خاورمیانه یا برخی واردات خاص که در آمریکای ج،ی ساخته شده اند. آنها در بقیه جهان بسیار بزرگ و غیر ضروری هستند.

مورد مشابهی در چین با مینی ون های بزرگ و مجلل وجود دارد. آنها برای ا،ر جاده های خارج از این کشور آسیایی بسیار خسته کننده، گران و نامتن، هستند. در حالی که بخش MPV جذابیت زیادی را در بازارهایی مانند ایالات متحده و اروپا از دست داده است، مصرف کنندگان چینی همچنان به تقاضای آنها ادامه می دهند.

آمریکای شمالی عاشق کامیون های بزرگ است. ،نان اینجا چندین دهه است که آنها را دارند و آنها نه تنها بخشی از چشم انداز و جاده ها، بلکه همچنین بخشی از ایده رانندگی و حمل و نقل هستند. فورد F-150، پیکاپ رم و شورولت سیلورادو تنها سه نمونه از خودروهایی هستند که منحصراً برای رانندگان آمریکایی طراحی شده اند.

صنعت خودروسازی جه، بسته به موقعیت مک، می تواند چهره های متفاوتی داشته باشد. اگرچه مفهوم تقریباً در همه جا ی،ان است – از نقطه A به نقطه B – شکل خودرو می تواند در هر بازاری به طور چشمگیری تغییر کند. برخی ممکن است در هر جایی در دسترس باشند. برخی دیگر فقط در خیابان‌های بازارهای خاص یافت می‌شوند، در حالی که برخی دیگر منحصر به کشورهای خاصی هستند.

بازارهای اعداد موتور1

قو،ن محلی، ماشین های ویژه

دلایل دیگری نیز وجود دارد که خودروها در کشورهای دیگر در دسترس نیستند. یکی از این موارد مقررات است. کشورها برای محافظت از صنعت خود قو،ن خاصی را برای تشویق تولید داخلی و جریمه واردات ایجاد می کنند. خودروهای ژاپنی Kei بهترین نمونه هستند.

نویسنده این مقاله، فیلیپه مونوز، یک JATO Dynamics کارشناس صنعت خودرو.


منبع: https://www.motor1.com/news/616452/cars-wont-likely-see-on-street/

مالیات اختصاصی و مشوق های ،ید سخاوتمندانه این خودروهای کوچک را به رایج ترین مکان در جاده های ژاپن تبدیل کرده است. این خودروها در سال گذشته 30 درصد از کل فروش خودرو در کشور را به خود اختصاص دادند. مشکل این است که تولید محلی به شدت بر روی آنها متمرکز است، در حالی که با توجه به روندهای جه، منزوی تر می شود. به این ترتیب، همه این خودروها در ژاپن باقی می مانند.

از آنجایی که اقتصادهای جهان به طور فزاینده ای به یکدیگر متصل و وابسته هستند، صنعت خودروسازی به سرعت خودروهای به اصطلاح جه، را توسعه داده است. این اساسا یک مفهوم خودرو منحصر به فرد است که برای مخاطبان در بسیاری از مکان ها طراحی شده است. از سوی دیگر، هنوز خودروهای زیادی برای یک بازار واحد طراحی، طراحی و توسعه یافته اند. آنها ،، هستند که شما احتمالاً نمی خواهد در خیابان های خود ببینید چرا آنها با وجود اینکه هیچ پتانسیل جه، ندارند وجود دارند؟

یک سوال فرهنگی

بازارهای اعداد موتور1

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.