ارزان ترین خودروی هفت نفره اروپا با شش سرنشین به طرز دردناکی کند است

اما واضح است که عملکرد مهم‌ترین ویژگی Jogger نیست. این خودروی هفت نفره با حجم بار 708 لیتری (25 فوت مکعبی) در پیکربندی پنج صندلی، روی عملی بودن تمرکز دارد. اگر ردیف دوم صندلی ها را تا کنید، فضای بار به 1819 لیتر (64.23 فوت مکعب) افزایش می یابد.

20 ع، ها

کارواو تصمیم گرفت از مهارت های علمی خود استفاده کند و ببیند که Jogger با صفر، سه و شش سرنشین چقدر سریع است. با پشت فرمان مت واتسون، داچیای هفت نفره ابتدا یک حرکت کنترلی با وزن 2822 پوند (1280 کیلوگرم) ثبت می کند. بهترین سرعت 0-60 مایل در ساعت (0-96 کیلومتر در ساعت) 11.34 ث،ه طول کشید و یک چهارم مایل در 18.51 ث،ه طی شد. خیلی چشمگیر نیست، اما با تعداد بیشتری از مسافران، اوضاع بدتر شد.

هیچ چیز تعجب آور نیست وقتی بد،د که Jogger از یک موتور 1.0 لیتری سه سیلندر توربوشارژ نیرو می گیرد. این کارخانه که به یک گیر،س شش سرعته دستی متصل است، 110 ، بخار (81 کیلووات) قدرت را به چرخ های جلو می فرستد و در حال حاضر تنها گزینه موتور خودرو است. یک پیشرانه هیب، در پشت سر هم با گیر،س اتوماتیک باید سال آینده اضافه شود.

داچیا جوگر (2021)

داچیا جوگر – ،یبی بین واگن، کراس اوور و ون – در حال حاضر مقرون به صرفه ترین خودروی هفت سرنشین جدید در بازار اروپا است. این خودرو جایگزین Lodgy در مجموعه شرکت روم،ایی شد و در حال حاضر از تقاضای خوبی در ماه های اول حضور در بازار برخوردار است. اما اگر به دنبال وسیله نقلیه ای هستید که بتواند بار زیادی را حمل کند و تا هفت سرنشین را حمل کند و همچنان عملکرد من،ی ارائه دهد، بهتر است به آن نگاه کنید.


منبع: https://www.motor1.com/news/607686/dacia-jogger-acceleration-test/

در یک سری آزمایشات، Jogger نشان داد که با اضافه شدن مسافران بیشتر، ضعف خود کندتر و کندتر می شود. در آ،ین و سخت‌ترین آزمایش، خودرو راننده، شش سرنشین و 441 پوند (200 کیلوگرم) با،ت را در صندوق عقب حمل می‌کرد. نتایج ترسناک بودند – 16.43 ث،ه برای رسیدن به 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) و 21.24 ث،ه برای دویدن یک چهارم مایل. یا برای در نظر گرفتن این اعداد، در تست شتاب بیش از پنج ث،ه کندتر و در یک چهارم مایل تقریباً سه ث،ه کندتر از دویدن کنترلی.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.