از آرشیو – اسکار شلمر.

برای موفقیت آن، کیفیت و تنوع آثار آن تعیین کننده است که با تاکید بر موضوعات معاصر انتخاب شده است. مجموعه‌های شرکتی همه در مورد ساختن پل‌هایی برای افرادی هستند که در زندگی روزمره خود با هنر و فرهنگ ارتباطی ندارند و جهان‌هایی را می‌گشایند که ممکن است در ابتدا برای بسیاری غیرقابل دسترس به نظر برسد، اما همچنین می‌تواند دیدگاه‌ها و تحقق‌های جدیدی را باز کند. در یک نگاه دوم به همین دلیل، من می‌خواهم نکات برجسته‌ای از حدود 3700 اثر هنری مجموعه هنری دایم، را ارائه کنم و در هر شماره داست، کوتاه در مورد انگیزه ابدی برای تازگی در هنر ارائه کنم. به ،وان اولین نمایه، من یک رویاپرداز واقعی از اشتوتگارت را انتخاب کرده ام.

اسکار شلمر (1888-1943) با استعداد چندگانه، اکنون به ،وان یکی از تجربی ترین هنرمندان اوایل قرن بیستم شناخته می شود. او که در اشتوتگارت به ،وان نقاش و رقصنده آموزش دید، همچنین به مدت سه دهه به ،وان مجسمه‌ساز، تصویرگر، طراح گرافیک و طراح صحنه تئاتر حرفه‌ای کرد. او به ،وان یکی از معلمان مؤسسه باهاوس، که در سال 1919 در وایمار افتتاح شد، نسل کاملی از ذهن‌های خلاق جوان را شکل داد که روح او را با خود به جهان منتقل ،د.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/exclusive/mercedes-me-magazine/from-the-arc،e-oskar-schlemmer/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.