استانداردهای سختگیرانه آلایندگی یورو 7 “بی فایده” است

مدیران ارشد صنعت خودرو در حال حاضر نگر، خود را از قو،ن آلایندگی یورو 7 بیان کرده اند که می تواند پایان بخش خودروهای کوچک با موتور احتراقی باشد. اخیراً، کارلوس تاوارس، مدیر عامل Stellantis، حتی فراتر رفت و گفت که پارامترهای سخت‌گیرانه‌تر «بی فایده» هستند و تأثیر منفی بر صنعت خواهند داشت، زیرا هنوز در تلاش برای تولید خودروهای برقی کوچک مقرون‌به‌صرفه برای جایگزینی مدل‌های پیشین خود با سوخت احتراقی هستند.

انتظار می رود مقررات یورو 7 در جولای 2025 اجرایی شود، اگرچه شکل نهایی آنها و سطح ا،ید نیتروژن و مونو،ید کربن هنوز تایید نشده است. با این حال، در اکتبر سال گذشته، گزارش شد که «بررسی نهایی» قو،ن جدید بر اساس «شرایط ژئوپلیتیکی و اقتصادی فعلی انجام شده است». اما باز هم هنوز به طور رسمی چیزی اعلام نشده است.

توماس شفر، مدیرعامل فول، واگن در مصاحبه ای در اکتبر سال گذشته هشدار داد که یک هاچ ، ساب کامپکت ممکن است در اروپا بین 3000 تا 5000 یورو گران تر باشد، زم، که یورو 7 اجرایی شود. این امر به طور موثر بخش خودروهای کوچک را با غیرقابل‌قبول ، آن حتی در مقایسه با بخش خودروهای برقی کوچک از بین می‌برد. به ،وان آ،ین نکته، در 14 فوریه، پارلمان اتحادیه اروپا تصمیم گرفت فروش خودروهای جدید دیزلی و بنزینی را در قاره کهن از سال 2035 ممنوع کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/654164/euro-7-useless-stellantis-ceo/

کارلوس تاوارس هنگام صحبت با نمایندگان رسانه ها در میزگردی در روز چهارشنبه در آستانه فراخوان درآمدهای سال 2022 استلانتیس گفت: «مفید نیست، پرهزینه است، مزایایی برای مشتریان به ارمغان نمی آورد، منفعت زیست محیطی ندارد. بخش انتشار ICE چیزی است که بی م،ی است.

این اولین باری نیست که تاوارس از یورو 7 انتقاد می کند. سال گذشته، او گفت که مقررات جدید خودروسازان را م،م می کند تا سرمایه گذاری هنگفتی برای موتورهای احتراقی تمیزتر و کارآمدتر داشته باشند که قرار است تنها یک دهه بعد ممنوع شود. این منع، کننده هزینه های تحقیق و توسعه برای همه وسایل نقلیه جدید و به ویژه بخش خودروهای کوچک است که می تواند برای مشتریان بسیار گران شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.