استون مارتین والکری با بدنه فیبر کربنی در معرض دید یک منظره نادر است

برای این واحد خاص، مالک زحمت پوشاندن بدنه فیبر کربنی با رنگ را به خود نداده است – فقط در صورتی که خودرو به اندازه کافی گران به نظر نمی رسد. شایان ذکر است، هایپرکار توسعه یافته توسط Red Bull Racing دارای قیمت اولیه هنگفتی در حدود 3.2 میلیون دلار است.


منبع: https://www.motor1.com/news/653274/valkyrie-exposed-carbon-fiber-video/نمونه موردی: استون مارتین والکری با روکش بدنه فیبر کربنی در معرض دید. این یکی از معدود نمونه هایی است که ساخته شده است قهوه ساز در بریت،ا توسط جاسوس ابرخودرو TFJJ. جای تعجب نیست که این خودرو توسط افرادی احاطه شده بود که در شکوه این ابرخودروی به نام خدایی از اساطیر اسکاندیناوی غرق شده اند.

شدت آن V12 در این ویدئو به ویژه در هنگام شتاب گیری سنگین که در فیلم نیز ثبت شده است، ثبت شده است.

همچنین یک موتور الکتریکی وجود دارد که از موتور پشتیب، می کند و 160 ، بخار (119 کیلووات) اضافی تولید می کند. این موتور به یک سیستم باتری پیچیده توسعه یافته توسط Rimac متصل است که برد تنها با برق تا 15 مایل (24 کیلومتر) را ارائه می دهد.

نمای جانبی استون مارتین والکری 2022

با تولید تنها 150 دستگاه، استون مارتین والکری در هر پای، یک منظره نادر است. ما معمولاً آنها را در فیلم‌ها و ع،‌ها می‌بینیم که رنگ بدنه‌ای بلند دارند، اغلب سبز، قرمز یا حتی زرد. با این حال، از آنجایی که خودرو مطابق با مشخصات مشتری است، ،، هستند که مایلند ابرخودروی هیب، خود را زیر رادار نگه دارند.

9 ع، ها

واضح است که موضوع اصلی این ویدیو وزن چشمگیر والکری بوده است. این وسیله نقلیه با پایین آمدن وزن بیش از 1000 کیلوگرم (2205 پوند)، برای یک هایپرکار هیب، بسیار س، است. این در درجه اول به لطف استفاده گسترده از مواد س، وزن مانند فیبر کربن و تیت،وم – هر دو مواد گران قیمت برای استفاده (و تعمیر، بهشت ​​ممنوع) است.

در حالی که والکری دارای طراحی شیک و آیرودینامیک با بدنه کم شیب و انحناهای چشمگیر است، یکی از نکات برجسته در این ویدئو، موتور V12 این خودرو در زیر کاپوت آن بود. پیشرانه هیب، مجموعه ای از یک آسیاب 12 دیگ تنفس طبیعی 6.5 لیتری کوزوورث است که 1000 ، بخار نیرو (746 کیلووات) تولید می کند و تا 11000 دور در دقیقه می چرخد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.