استون مارتین و ژیرار پرگو ساعتی کاملا سبز برای کنکور می سازند


یک بار دیگر، استون مارتین با ساعت‌ساز Girard-Perregaux در یک ساعت محدود با جذابیت قدیمی همکاری می‌کند. یک بیننده معمولی ممکن است ساختار سرامیکی کامل و الهام گرفته از سوپراسپرت ساعت را درک نکند، اما رنگ چشمگیر آن کاملا غیر قابل چشم پوشی است.

در چیزی که ظاهراً به یک سنت سالانه تبدیل شده است، این ساعت ساز سوئیسی با استون در ساخت ساعتی مشارکت کرده است که جذابیت ، خودروهای اسپرت را به مچ دست کاربر می آورد. GP Laureato Green Ceramic Aston Martin Edition به علاقه مندان دست های ،ت دار منحصر به فرد، همراه با قاب و دستبند سرامیکی نور پر را ارائه می دهد تا تعهد خودروساز به ساخت س، وزن را تقویت کند. و همان الگوی الماس قابل توجهی که در Laureato Chronograph سال گذشته یافت شد، این صفحه را که به طرز چشمگیری تکمیل شده بود، زیبا می کند.

Girard-Perregaux Laureato Green Ceramic Aston Martin Edition

12 ع، ها

قاب و دستبند یکپارچه در استون مارتین مسابقه سبز ساخته شده است – که در همه جا به ،وان سبز مسابقه بریت،ا شناخته می شود. جلوه تونالیته رنگی کاملا سبز در این ع، های مطبوعاتی نسبتاً ظریف است، اما من گمان می کنم که در مچ دست برجسته باشد. انتظار داشته باشید در آینده یکی از این قطعات محدود را در مکان هایی مانند جزیره آملیا و پبل بیچ ببینید.

Laureato شاید شناخته شده ترین و محبوب ترین مدل های G-P باشد. در این مورد Laureto فقط زمان از GP01800 این برند، حرکت خودکار 28 جواهر، با ذخیره انرژی 54 ساعت و درجه مقاومت مفید در برابر آب 100 متر استفاده می کند (اگر حال و هوای شما برای شیرجه زدن به شما برخورد کند).

با پوشیدن نسخه پیچیده‌تر از ساعت مچی GP برای مدتی در بهار گذشته، فقط می‌توانم انتظار داشته باشم که این Laureato از نظر ظاهری بسیار خاص باشد. سطح جزئیات و تکمیل این قطعات مطمئناً در بالای لیست قطعاتی است که من با آنها کار کرده ام یا نزدیک به آن است. این نسخه استون همچنین در یک قاب 38 میلی متری و همچنین نسخه 42 میلی متری ارائه می شود که آن را برای طیف گسترده ای از اندازه های مچ راحت می کند.

با این حال، ،یداران بالقوه تشویق می شوند که به سرعت با فروشنده مجاز Girard-Perregaux خود تماس بگیرند. در ژوئن سال جاری، این ساعت 42 میلی‌متری تنها به 388 نمونه و 38 میلی‌متری فقط به 188 دستگاه محدود می‌شود. قیمت آن اعلام نشده است، اما یک مدل استاندارد 42 میلی‌متری Laureato Ceramic با قیمت 20300 دلار به فروش می‌رسد.

با پوشیدن نسخه پیچیده‌تر از ساعت مچی GP برای مدتی در بهار گذشته، فقط می‌توانم انتظار داشته باشم که این Laureato از نظر ظاهری بسیار خاص باشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/657208/aston-martin-girard-perregaux-laureato-green-ceramic-watch/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.