استون مارتین DB12 با 671 اسب بخار AMG V8 و حداکثر سرعت 202 مایل در ساعت معرفی شد

استون مارتین DB12 استون مارتین DB12
استون مارتین DB12

استون مارتین می گوید چندین تجدید نظر مهم در موتور V8 انجام داده است تا توانمندتر از قبل شود. اینها شامل پروفایل های بادامک اصلاح شده، نسبت تراکم بهینه، توربوشارژرهای با قطر بزرگتر و خنک کننده بهبود یافته به لطف سیستم خنک کننده کاملاً بازطراحی شده با دو خنک کننده کمکی اضافی در بالای رادیاتور اصلی موجود است. DB12 همچنین اولین مدل DB است که دارای دیفرانسیل عقب الکترونیکی است که می تواند در عرض چند میلی ث،ه از حالت قفل کامل به حالت کاملا باز شود. این موتور V8 با یک گیر،س هشت سرعته اتوماتیک جفت می شود.

در ژانویه، اولین نگاهی به جانشین استون مارتین DB11 داشتیم. در آن زمان، این وسیله نقلیه قبلاً بدنه و چراغ های تولیدی خود را پوشیده بود، اما ما در مورد نام آن مطمئن نبودیم. امروز، سازنده بریت،ایی DB12 کاملاً جدید را معرفی می‌کند که نوید دهنده عصر جدیدی برای خودروساز با قدرت بسیار بیشتر، دینامیک بهتر و سطح راحتی بالاتر در داخل است.

تمام این قدرت به سیستم تعلیق نیاز دارد که بتواند با افزایش نیروها مق، کند، بنابراین استون مارتین نسل بعدی دمپرهای تطبیقی ​​و میله های ضد غلتش سفت تر خود را معرفی می کند. سه حالت رانندگی وجود دارد – GT، Sport، و Sport+، با پاسخگویی و سفتی فزاینده. خودروساز می‌گوید در محافظه‌کارانه‌ترین حالت، کیفیت سواری راحت است و «کروز عالی و در عین حال چا،» را ارائه می‌دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/668801/aston-martin-db12-debuts-،rsepower-v8-engine/

یکی از نکات برجسته داخل کابین – علاوه بر کنسول مرکزی عظیم راننده محور و بهترین چرم آلکانترا – سیستم اطلاعات سرگرمی کاملاً جدید است که به طور کامل توسط استون مارتین طراحی و توسعه یافته است. دارای پشتیب، بی‌سیم Apple CarPlay و Android Auto، یک سیستم ناوبری جدید با اتصال آنلاین و نقشه‌برداری سه بعدی، یک برنامه دستگاه تلفن همراه و به‌روزرس،‌های هوایی است.

استون مارتین تحویل DB12 جدید را در سه ماهه سوم سال جاری آغاز خواهد کرد. انتظار می رود جزئیات قیمت نزدیک به تاریخ فروش باشد.

استون مارتین آنقدر به محصول جدید خود افتخار می کند که آن را اولین محصول دنیا معرفی می کند سوپر تورر و “کامل ترین و کامل ترین مدل DB” در تاریخ این شرکت. اما برای پاسخ به بزرگترین سوال شما – نه، هنوز هیچ اشاره ای به قدرت V12 نشده است. با این حال، موتور 4.0 لیتری V8 توئین توربوی جدید بهینه شده که از مرسدس-AMG تهیه شده است، اکنون قدرت بسیار بیشتری نسبت به قبل ارائه می دهد و DB12 را حتی از DB11 V12 قدرتمندتر می کند.

35 ع، ها

از نظر طراحی، DB12 با ظاهری آشنا و در عین حال کاملاً اصلاح شده عرضه می شود. نمای جلویی توسط یک جلوپنجره غول پیکر که توسط چراغ های جلوی LED جدید در کنار آن قرار دارد. در بالای جلوپنجره جدیدترین تکرار از نشان استون مارتین قرار دارد، در حالی که در زیر جلوپنجره یک اسپلیتر کاملاً تغییر شکل داده شده است. این خودرو روی چرخ‌های استاندارد ۲۱ اینچی با دیسک‌های چدنی ۴۰۰ میلی‌متری جلو و ۳۶۰ میلی‌متری عقب قرار دارد. آینه های جانبی بدون قاب و دستگیره های درب به طراحی شیک تر و ضریب کشش کمتر کمک می کنند.

استون مارتین DB12
استون مارتین DB12

در این کاربرد جدید، آسیاب هشت سیلندر 671 ، بخار در 6000 دور در دقیقه و 590 پوند فوت گشتاور بین 2750 تا 6000 دور در دقیقه تولید می کند. این نشان دهنده افزایش بیش از 30 درصدی نسبت به نسل قبلی V8 و 41 ، بخار بیشتر از DB11 AMR با 5.2 لیتری V12 ارتقا یافته آن است. سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت کوپه جدید فقط 3.5 ث،ه و حدا،ر سرعت 202 مایل در ساعت است.

استون مارتین DB12

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.