اسلاید فراری تستاروسا در جاده های پوشیده از برف را تماشا کنید



فراری تستاروسا یکی از نمادین‌ترین مدل‌های ، پرانسینگ در دهه 1980 است. خطوط عظیم در امتداد پهلوها باعث می شود که مدل فوراً قابل شناسایی باشد و موتور 12 سیلندر تخت 4.9 لیتری صدای فوق العاده ای ایجاد می کند. این روزها ارزش تستاروسا به این م،ی است که بسیاری از آنها زمان زیادی را در گاراژ می گذرانند. این مالک از بردن دستگاه برای رانندگی در جاده های پوشیده از برف ترسی ندارد. ،وان ویدیو آن را «فراری مورد سواستفاده محترمانه» می‌خواند.

کامیون‌های ،آهن هنوز در این جاده‌ها نرفته‌اند، بنابراین هنوز مقدار زیادی برف و ، برای بازی وجود داشت. این یک دستور العمل برای سر خوردن کلی بود.

راننده تستاروسا را ​​زیاد فشار نمی دهد. در حالی که دریفت زیاد است، اما در سرعت های پایین اتفاق می افتد. در یک نقطه، فراری در حالی که از یک تپه بالا می‌رود، یک چرخش 180 درجه انجام می‌دهد.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

راننده همچنین تستاروسا را ​​به نمایندگی محلی سوبارو می برد. در حالی که مدل های این برند ممکن است به اندازه فراری قرمز جذاب نباشند، سیستم چهار چرخ متحرک آنها (به جز BRZ) در شرایطی مانند این کشش بهتری را ارائه می دهد.

این کلیپ با لغزش راننده تستاروسا در اطراف یک پارکینگ خالی به پایان می رسد. به نظر می رسد این یک راه سرگرم کننده برای لذت بردن از آب و هوای زمستان است.

فراری معرفی کرد تستاروسا در نمایشگاه خودرو پاریس 1984. جایگزین 512 BBi شد. علاوه بر ظاهر جدید، موتور اکنون چهار سوپاپ در هر سیلندر داشت. این کارخانه 385 ، بخار (287 کیلووات) در اروپا و 380 ، بخار (283 کیلووات) در ایالات متحده تولید می کرد.

تولید تستاروسا تا سال 1991 ادامه داشت و این شرکت در آن زمان 7177 دستگاه از آن را تولید کرد. فراری مدل مشابه و در عین حال قدرتمندتر 512 TR را جایگزین این مدل کرد.

تستاروسا نقش برجسته ای در سریال تلویزیونی محبوب دهه 1980 داشت معاون میامی. ستاره سریال دان جانسون در ابتدا ماکت فراری دیتونا اسپایدر را سوار شد. در فصل سوم، او به یک تستاروسای سفید روی آورد.


منبع: https://www.motor1.com/news/632849/ferrari-testarossa-sliding-snow-video/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.