اشکودا سوپرب 2024 زیر پوشش در کنار مدل های قبلی خود قرار گرفت

همچنین نسل دوم Kodiaq در پاییز امسال عرضه خواهد شد، همچنین بر روی پلت فرم MQB با موتورهای چهار سیلندر بنزینی و دیزلی بهینه شده. برخلاف Superb، این SUV بزرگ همچنان در کارخانه Kvasiny ساخته می شود و برای اولین بار به ،وان PHEV عرضه می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/665482/2024-skoda-superb-under-cover-teaser/فروش انباشته سوپرب مدرن (از سال 2001) به بیش از 1550000 دستگاه رسیده است که مدل ،وجی آن با داشتن نیمی از تقاضا (بیش از 780000 وسیله نقلیه) محبوب ترین است. اشکودا جزئیاتی را در مورد نسخه اصلاح‌شده وارد نمی‌کند، اما تصاویر جاسوسی قویاً نشان می‌دهند که به جای تغییر به زبان طراحی «مدرن جامد» که توسط کانسپت Vision 7S پیش‌نمایش شده بود، ظاهری تکاملی خواهد داشت.

تیزر Skoda Superb 2024 اشکودا نه تنها سوپرب خود، بلکه نسل بعدی فول، واگن پاسات را نیز که پاییز امسال عرضه می‌شود، به‌،وان یک واگن توسعه داده است. همچنین در اسلواکی مونتاژ خواهد شد، بنابراین بر،ب “ساخت آلمان” را از دست می دهد. این خودروساز مستقر در ملادا بولسلاو وعده داده است که موتورهای بنزینی و دیزلی کارآمدتر به همراه یک پیشرانه هیب، پلاگین داشته باشد. یک نسخه کاملاً الکتریکی در دستور کار نیست، اما یک خودروی برقی واگن مانند Octavia قبل از عرضه در سال 2026 به اشتراک گذاشته شده است. با این حال، اشکودا می‌گوید که مدل برتر آن استانداردهایی را از نظر راحتی و فضا تعیین می‌کند.

تا پاییز امسال که اشکودا از نسل بعدی سوپرب رونمایی خواهد کرد، شرکت چک مشتاق شروع کمپین تیزر است. این مدل پرچمدار که بار دیگر در دو س، بدنه لیفت ، و واگن عرضه می شود، در کنار سه مدل قبلی مدرن خود و همچنین مدل اصلی فروخته شده در دهه های 1930 و 1940 برای دوربین ژست گرفته است. چون تولید آن به براتیسلاوا، اسلواکی در حال انتقال است، دیگر در کشور خود ساخته نخواهد شد.

با توجه به توقف تولید Opel Insignia و Ford Mondeo، سوپرب 2024 با رقبای کمتری نسبت به مدل های قبلی خود روبرو خواهد شد. مزدا 6 سن خود را نشان می دهد در حالی که پژو 508 اخیراً فیس لیفت وسط چرخه را پشت سر گذاشته است. با از بین رفتن سدان پاسات، رقابت داخلی نیز کمتر خواهد بود. همانطور که گفته شد، فول، واگن اکنون دارای شناسه تمام الکتریکی 7 برای ،، است که به دنبال انتقال از ICE به EV هستند.

18 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.