افزایش تولید لندروور دیفندر با شیفت سوم در میان تقاضای شدید

صحبت از مدل های الکتریکی شد، جگوار قصد دارد در سال 2025 به یک برند فقط خودروهای برقی تبدیل شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/650620/land-rover-defender-،uction-third-،ft/لندرور دیفندر 130 2023

طبق طرح “Reimagine” JLR، یک Defender الکتریکی در دست ساخت است و اوا، این دهه به بازار عرضه خواهد شد. دیسکاوری و رنج روور نیز قرار است نسخه جدیدی دریافت کنند که موتور احتراقی را از بین می برد. کمتر از شش خودروی برقی از لندرور قرار است در این دهه وارد بازار شوند و اولین مورد برای عرضه در سال 2024 برنامه ریزی شده است.

28 ع، ها

اگرچه م،ع بهتر از همیشه کار می کند، اما می توان استدلال کرد که ،یب کامل نیست. از زم، که نسل فعلی آن در اوا، سال 2019 عرضه شد، یک وانت بار روشن و خاموش شده است. اتوموبیل برای “تماشای این فضا” در مورد کامیون دیفندر. با این حال، این دو سال پیش بود. شایعات اخیر نشان می دهد که مرسدس بنز G-Cl، ute را عرضه خواهد کرد، اما در حال حاضر هیچ چیز رسمی نیست.

همانطور که در مورد ا،ر خودروسازان اتفاق افتاده است، تنگناهای عرضه باعث اختلال در عملکرد روزانه JLR شده است. مانند برندهای رده بالا، خودروهایی با حاشیه سود بالاتر را در اولویت قرار داده است، به همین دلیل تولید در کارخانه اسلواکی تحت تأثیر قرار نگرفته است. Discovery نیز در آنجا ساخته می شود، اما ارقام عمده فروشی (فروش به نمایندگی ها) در سه ماهه چهارم سال 2022 به پایین ترین حد خود رسید و تنها 1924 دستگاه رسید.

از حدود 214000 سفارش جگوار لندرور در لحظه نگارش، حدود یک چهارم مربوط به دیفندر است. این آفرود معتبر که در مدل های 90، 110 و 130 بدنه موجود است، در کارخانه ای در اسلواکی ساخته شده است. برای کاهش تعداد سفارشات عقب افتاده، JLR شیفت سوم را در کارخانه در Nitra اضافه کرده است، جایی که شاسی بلندهای همه جا را می سازد. رقیب مرسدس G ک، محبوب ترین وسیله نقلیه این شرکت در هفت فصل گذشته بوده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.