الهه کادیلاک پس از 60 سال غیبت، اکنون در Celestiq EV بازگشته است.

الهه همچنین هنگام شارژ Celestiq EV ظاهر می شود. هنگام شروع و پایان فرآیند شارژ، نشانه بصری خواهد بود.

ریچارد ویکویست، مجسمه‌ساز طراحی جنرال موتورز، مردی بود که پشت الهه جدید کادیلاک قرار داشت. با الهه سال 1933 که به ،وان یک معیار عمل می کند، کاملاً با دست مجسمه سازی شده است و با پارچه های پیچیده و روان خود تصوری از “بال” ایجاد می کند. این یک ،صر طراحی است که آینده کادیلاک را نشان می دهد.

5 ع، ها

بازگشت به روز – و منظور ماست مسیر در دهه 30، زیورآلات هود پس از منسوخ شدن دماسنج های نصب شده روی رادیاتور، به نمادی از س، و لو، تبدیل شدند. الهه کادیلاک یکی از آنها بود که از سال 1933 تا 1956 در خودروهای این خودروساز حضور داشت.

بازگشت الهه کادیلاک در داخل، الهه کادیلاک روی کنتر، سرگرمی اطلاعاتی دیده می شود. همچنین درون شیشه محصور شده است و به ،وان یک قطعه مرکزی با نور پس‌زمینه از فضای داخلی قرار دارد که عمودی باقی می‌ماند (گردشگر آلومینیومی به طور مستقل می‌چرخد).

برایان نسبیت، مدیر اجرایی کادیلاک دیزاین، گفت: «سلستیک آغاز آینده برای کادیلاک است و نوآوری هنری این برند را برای خودروهای الکتریکی لو، به ارمغان می آورد. ما می‌خواستیم این خودروی الکتریکی پرچم‌دار میراث قابل توجه برند را به شیوه‌ای واقعاً م،ادار تجسم بخشد، با الهه که اوج مطلق ساخت سفارشی کادیلاک را نشان می‌دهد.

از آنجایی که زیورآلات هود این روزها (حداقل با کادیلاک) چیزی نیست، بازگشت الهه به اشکال مدرنیزه شده است. یکی در پانل یک چهارم جلویی یافت می شود – یک قطعه تریم که از آلومینیوم بیلت آسیاب شده است، که الهه را در شیشه می پوشاند.


منبع: https://www.motor1.com/news/628033/cadillac-goddess-returns-celestiq-ev/در حالی که در سال 1959 در یک الدورادو بروگام محدود نیز ظاهر شد، الهه کادیلاک پس از آن وجود نداشت – حداقل تا زم، که مارک آمریکایی نسخه تولیدی پرچمدار EV Celestiq را معرفی کرد. مدل کاملاً جدید میزبان بازگشت الهه بود – برای قرن بیست و یکم بازسازی شد و اکنون به ،وان الهام‌بخش نسل بعدی خودروهای کادیلاک است و این برند را به سمت آینده تمام الکتریکی خود هدایت می‌کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.