اورگان از کالیفرنیا پیروی می کند و تا سال 2035 فروش خودروهای جدید احتراقی را ممنوع می کند

در آگوست 2022، کالیفرنیا حکمی را برای توقف فروش خودروهای احتراقی تا سال 2035 تصویب کرد. بسیاری از ایالت های ایالات متحده اکنون در حال بررسی اقدامات مشابه هستند.


منبع: https://www.motor1.com/news/627624/oregon-bans-combustion-sales-2035/دپارتمان کیفیت محیطی اورگان مهر تایید خود را بر قو،نی گذاشت که فروش خودروهای جدید، شاسی بلندها و پیکاپ های س، با موتورهای احتراقی را ممنوع می کند، خواه بنزین یا دیزل. تماس گرفت Advanced Clean Cars II (ACC)، قو،ن مست،م آن است که تمام فروش خودروهای جدید در اورگان تا سال 2035 100 درصد برقی باشد، هرچند استثناهایی وجود دارد.

ACC II در 19 دسامبر کمیسیون کیفیت محیطی را با رای 3-1 به تصویب رساند. از حدود 700 نظر در مورد موضوع دریافت شده توسط کمیسیون، 500 مورد به نفع این اقدام گزارش شده است.

لیا فلدون، مدیر موقت DEQ گفت: «با تصویب امروز قانون ACC II، همه ،، که در اورگان زندگی می‌کنند از هوای پاک‌تر و بهبود نتایج سلامت عمومی که با کاهش آلودگی ناشی از حمل‌ونقل به دست می‌آید، بهره‌مند خواهند شد.» این امر به‌ویژه برای جوامع کم‌درآمد و کم‌درآمد در سراسر ایالت که نزدیک‌ترین به جاده‌ها زندگی می‌کنند و اغلب تحت تأثیر کیفیت بد هوا قرار گرفته‌اند، صادق است.»

در حالی که دستور 100 درصد برق تا سال 2035 فعال نمی شود، ACC II بلافاصله با ا،امات مختلفی برای تولیدکنندگان که در سال های آینده باید برآورده شوند، اجرایی می شود. بر اساس گزارشی از اورگان زنده، فاز اول در سال 2026 کاهش می یابد و به فروش خودروهای بدون آلایندگی 35 درصد نیاز دارد. این گزارش همچنین بیان می‌کند که خودروسازان موظفند خودروهای برقی را برای خانواده‌های کم‌درآمد و جوامع رنگین پوست در دسترس‌تر کنند.

فروش خودروهای هیب، پلاگین مجاز خواهد بود، هرچند اشاره ای واضح به معیارهای مربوط به برد فقط الکتریکی وجود ندارد. ACC II همچنین به کامیون های س، اشاره می کند، اما به مدل های سنگین مانند فورد سوپر دیوتی، سیلورادو HD یا پیکاپ های Ram HD نمی پردازد. این حکم بر وسایل نقلیه احتراقی که قبلاً استفاده می‌شوند تأثیر نمی‌گذارد و همچنین فروش خودروهای دست دوم با موتورهای گازسوز یا دیزلی را ممنوع نمی‌کند. علاوه بر این، ACC II از فروش درون ایالتی جلوگیری می کند، اما نه ،ید یا ثبت نام خودرو در تئوری، یک ،یدار می‌تواند برای ،ید یک خودروی جدید بدون مشکل از ایالت خارج شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.