اولین تریلر فیلم Gran Turismo نمایش داده شد، زوایای بازی ویدیویی عالی به نظر می رسند

نیل بلومکمپ کارگردان علمی تخیلی فیلمبرداری فیلم Gran Turismo را هدایت می کند. در ارائه CES 2023، بلومکمپ مزایای فیلمبرداری با استفاده از دوربین های Sony Venice 2 با سیستم توسعه Rialto را مورد بحث قرار داد که به آنها اجازه می داد دوربین های با وضوح IMAX را در فضاهای کوچک قرار دهند. یکی از نمونه های ذکر شده، نمونه اولیه خودروهای Le Mans بود که دارای ،مت های بسیار کوچک کابین خلبان هستند.

سیستم توسعه Rialto همچنین به Blomkamp اجازه می‌دهد تا زوایای محبوب بازی ویدیویی مانند نمای سوم شخص از پشت خودرو و ع،‌های معروف جلوپنجره را بازسازی کند. تری، برخی از آن نماها را به همراه پیام هایی از بلوم، هاربر و مادکوه برای ،، که منتظر فیلم بودند به نمایش گذاشت.

فیلم Gran Turismo سونی در 11 آگوست 2023 روی پرده سینماها خواهد رفت. این تنها یکی از حداقل 10 بازی سونی است که در حال حاضر برای اقتباس سینمایی در پلی استیشن پروداکشنز در حال تولید است. ،اوین ذکر شده شامل ف، تاب خورده و خدای جنگ – هر دو تایید ،د که برای صفحه نمایش نقره ای سازگار شده اند.


منبع: https://www.motor1.com/news/629523/gran-turismo-movie-first-trailer/

فیلم Gran Turismo که در می 2022 معرفی شد، بر اساس داست، واقعی از رویایی غیرممکن است. سونی اولین نگاهی به فیلمبرداری اخیراً پایان یافته این فیلم در CES امسال نشان داده است که در بالای این صفحه قرار داده ایم. این تری، همچنین بازیگران برجسته فیلم از جمله ستاره هالیوود اورلاندو بلوم و دیوید هاربر از فیلم را به نمایش گذاشت. چیزهای عجیب شهرت

اما البته، ستاره اصلی فیلم، آرچی مادکوه است که نقش جان ماردنبرو را بازی خواهد کرد – یک راننده مسابقه‌ای ،یسی حرفه‌ای که جوان‌ترین برنده مسابقه آکادمی نیسان GT بود. فیلم Gran Turismo بر اساس حرفه مسابقه‌ای Mardenborough ساخته خواهد شد که از طریق بازی‌های ویدیویی مسابقه‌ای شروع شد.

از بازی‌های ویدیویی گرفته تا مسابقه‌های واقعی، این موضوع اصلی فیلم Gran Turismo است – اقتباسی از بازی ویدیویی محبوب که ۲۵ سال است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.