اولین جزئیات رنو 5 الکتریکی قبل از عرضه در سال 2024 منتشر شد

تیزر برقی رنو 5 2025

انجام این کار به مهندسان امکان می دهد 15 کیلوگرم (33 پوند) را اصلاح کنند. آنها همچنین وعده چگالی انرژی بیشتر نسبت به بسته Zoe و افزایش استحکام زیر بدنه را با ادغام بهتر باتری در پلت فرم اطراف آن می دهند. کف قوی تر سطح سر و صدا، ،زش و سختی (NVH) را کاهش می دهد.

شرکت با لوگوی الماس فعلاً چیزی در مورد قدرت نمی گوید، فقط اشاره می کند که R5 از یک موتور الکتریکی با فناوری برگرفته از Megane E-Tech Electric استفاده خواهد کرد. این یک معماری داخلی جدید خواهد داشت که نه تنها اندازه موتور بلکه وزن آن را نیز کاهش می دهد.

4 ع، ها

تمام راه در ژانویه 2021 بود که رنو بازگشت 5 نمادین خود را با مفهومی همنام نشان داد که پیش نمایش یک سوپرمینی تمام الکتریکی بود. در آستانه معرفی مدل تولیدی در سال آینده، مارک فرانسوی سرانجام آماده است تا برخی از مشخصات فنی اولیه را به اشتراک بگذارد. این خودرو بر روی پلت فرم CMF-B EV سوار خواهد شد و تا 70 درصد از قطعات را از هاچ Clio مبتنی بر CMF-B و کراس اوور ساب کامپکت Captur قرض گرفته است.

ما خوشحالیم که گزارش دهیم رنو قصد دارد به 5 جدید یک سیستم تعلیق چند پیوندی در عقب بدهد که در سگمنت B کمیاب است. مبادا فراموش کنیم آلپاین تأیید کرده است که نسخه‌ای از R5 دوباره متولد شده را عرضه می‌کند، و مطمئن باشید که از سیستم تعلیق مستقل عقب نهایت استفاده را می‌برد تا هات‌هاچ برقی را برای رانندگی در جاده‌های پرپیچ وخم تبدیل کند. باتری در زیر زمین نصب می شود تا مرکز ثقل را پایین بیاورد، بنابراین ماشین را چا، تر می کند.

نمونه اولیه رنو 5 EV

در همین حال، تصاویر جاسوسی R5 را نشان می دهد که به ،وان یک قاطر آزمایشی با استفاده از بدنه کلیو ظاهر شده است. رنو در حال آزمایش 9 خودرو در شمال اروپا و همچنین در منطقه پاریس و نرماندی است. سایت رنو در 272 هکتار جنگل، 613 هکتار وسعت دارد و دارای 35 مسیر با مسافت 37 مایل (60 کیلومتر)، 42 خط آزمایش، دو تونل باد، و کمتر از 18 محفظه خوردگی است.


منبع: https://www.motor1.com/news/659789/renault-5-electric-first-details/

استفاده از سخت‌افزار موجود به رنو کمک می‌کند تا 30 درصد هزینه‌های تولید را در مقایسه با Zoe کاهش دهد، زیرا نسل بعدی آن زنده نخواهد ماند. یکی از تفاوت‌های عمده بین دو خودروی الکتریکی کوچک در تعداد ماژول‌های باتری نشان داده می‌شود، زیرا مدل آینده تنها دارای چهار ماژول بزرگ است که در یک لایه چیده شده‌اند در حالی که Zoe از 12 ماژول کوچک‌تر استفاده می‌کند.

41 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.