اولین شستشوی کوپه Studebaker Champion را در 42 سال تماشا کنید

Caden، مالک، این Studebaker را ،یداری کرد تا آن را به یک راننده روزانه تبدیل کند. این کار کمی طول می کشد. اولین قدم این است که WD Detailing ماشین را تمیز کند.

حتی با تمیز ،، Caden کارهای زیادی برای انجام دادن دارد اگر بخواهد Studebaker خود را رانندگی کند. همه علائم نشان می دهد که یک موتور جدید ضروری است و جایگزینی کل پیشرانه نیز ممکن است یک نیاز باشد. پس از نشستن طول، مدت، ترمزها نیز نیاز به توجه دارند. به علاوه، صندلی وجود ندارد.

لباس های کادن در لباس های آن دوره. او مجموعه ای از ماشین های تحریر دارد. تلویزیون لوله اشعه کاتدی قدیمی او نیاز به تعمیر دارد.

در اینجا یک ماشین جالب با داست، جذاب را مشاهده می کنید. ،یدار 18 ساله این قهرمان ک،یک Studebaker ادعا می کند که یک زندگی گذشته را به یاد می آورد و طوری زندگی می کند که انگار هنوز دهه 1940 است. کوپه یکپارچهسازی با سیستمعامل اکنون شستشوی بسیار مورد نیاز را دریافت می کند.

این خودرو نسل سوم Studebaker Champion است. را این مدل برای سال مدل 1947 معرفی شد. کوپه ها، مانند این، دارای یک شیشه عقب پیچیده بودند که ظاهری آینده نگرانه برای آن دوران ارائه می کرد. یک موتور 6 سیلندر خطی 2.8 لیتری قدرت را تامین می کرد.

نمای بیرونی سالم و بدون لکه های زنگ زدگی است. با این حال، کابین داستان دیگری است. جوندگان ظاهراً ده ها سال است که در آنجا خانه ساخته اند. به اندازه کافی طول، شده است که یک دسته استخوان در تنه جمع شده است. همچنین پارچه روی صندلی ها قابل ذخیره نیست. داشبورد زنگ زدگی زیادی دارد، اما به نظر می رسد که گیج ها در وضعیت من،ی قرار دارند.

ویدیو مشخص نمی کند که این قهرمان از چه سال مدلی است. با این حال، 1950 دماغه متفاوتی دارد، که نشان می‌دهد این دماغه بین سال‌های 1947 و 1949 است. اگر کارشناسان Studebaker مطمئن هستند، در نظرات به ما اطلاع دهند.


منبع: https://www.motor1.com/news/670555/studebaker-champion-first-wash-in-42-years/

WD Detailing همچنین با Caden مصاحبه می کند. او داستان زندگی قبلی خود را به ،وان فروشنده فورد در مونتانا در دهه 1940 تعریف می کند. این فرد در سال 61 در یک سانحه رانندگی جان باخت.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.