اولین مرسدس AMG One جهان را تماشا کنید که دارای محافظ رنگ حرفه ای است

در مورد عملکرد آن، AMG One از یک پیشرانه هیب، مشتق شده از فرمول 1، متشکل از یک موتور 1.6 لیتری V6 و چهار موتور الکتریکی بهره می برد. این سیستم توسط بخش قوای محرکه مرسدس-AMG با عملکرد بالا در بری،‌ورث ساخته شده است و یک مرکز تولید اختصاصی که با همکاری Multimatic ساخته شده است، مونتاژ را بر عهده دارد.

این دقیقاً همان خودرویی است که خودروساز آلم، در ژانویه امسال در ش،ه های اجتماعی نشان داد که به صاحب جدیدش تحویل داده شد. این هایپرکار عمدتا مشکی با لهجه های سبز پتروناس و تعداد زیادی ستاره سه پر سفید در ،مت عقب است. چرخ‌ها از فیبر کربن ساخته شده‌اند و همان سطح توجه توپاز را به سایر اجزای بیرونی خودرو جلب می‌کنند.

تحویل مرسدس AMG One آغاز شد


منبع: https://www.motor1.com/news/664897/mercedes-amg-one-paint-protection/

3 ع، ها

به این ویدیوی جزئیات و محافظت از رنگ برگردیم، تیم توپاز همچنین دو خودروی دیگر را که در بریت،ا ساخته شده اند به ،وان محتوای جایزه به ما نشان می دهد. اینها استون مارتین ولکان و والکری هستند که ماشین‌های بسیار کمیاب، گران قیمت و قوی هستند. برای مطالب بیشتر PPF هایپرکار، کانال توپاز را که دائماً ویدیوهای جدید دریافت می کند، بررسی کنید.

تولید AMG One در آگوست سال گذشته آغاز شد و این شرکت قصد دارد تنها 275 نمونه مونتاژ شده دستی را در تاسیسات کاونتری خود در بریت،ا بسازد. ما نمی د،م که صاحب اولین نمونه های تولیدی کیست، اما گزارش شده است که رانندگان فرمول یک، لوئیس همیلتون، نیکو روزبرگ و دیوید کولتارد از جمله افراد خوش شانسی هستند که نمونه ای از این هایپرکار را دریافت کرده اند. قدرتمندترین مرسدس بنز جاده ای تاریخ، قیمتی در حدود 2.75 میلیون دلار دارد.

مرسدس بنز بیش از پنج سال و نیم طول کشید تا اولین مرسدس بنز تولیدی را به دست اولین مشتری برساند. این خودرو که بسیار کمیاب و گران است، طبیعتاً به محافظت از رنگ با بالاترین استانداردها نیاز دارد و این کاری نیست که همه بتوانند انجام دهند. در یک ویدیوی جدید، حرفه ای ها را می بینیم که PPF را به اولین مشتری AMG One در جهان صیقل داده و اعمال می کنند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.