اولین Lamborghini Countach LPI 800-4 در ایالات متحده در مونتری تحویل شد

Lamborghini Countach LPI 800-4 جدید سریعترین و سریعترین Countach تا کنون است. این موتور با یک موتور V12 کار می کند که به همراه یک موتور الکتریکی کار می کند، در مجموع 803 ، بخار (599 کیلووات) قدرت تولید می کند که اجازه می دهد تا سرعت 60 مایل در ساعت (97 کیلومتر در ساعت) را در 2.8 ث،ه طی کند. حدا،ر سرعت 221 مایل در ساعت (356 کیلومتر در ساعت) است.

وینکلمن در پایان گفت: «همیشه برای من بسیار خاص است که هیجان و احساساتی را که یک مشتری با دیدن لامبورگینی خود برای اولین بار حس می کند، تجربه کنم.

اولین Lamborghini Countach LPI 800-4 در ایالات متحده “در حالی که اولین تحویل Countach را در ایالات متحده به مشتریان محترم خود آغاز می کنیم، ارائه این شاهکارها به صاحبان آنها در سالن لامبورگینی مونتری باعث افتخار است. Countach برای چندین دهه از DNA طراحی لامبورگینی الهام گرفته است و فقط من، بود. استفان وینکلمن گفت که ما Countach LPI 800-4 جدید را در طول هفته جه، اتومبیل مونتری در جشن برتر خودرو تحویل دادیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/606564/first-us-customer-lamborghini-countrach/

مراسم خصوصی که در هفته خودروی مونتری در پبل بیچ برگزار شد، با حضور استفان وینکلمن، رئیس و مدیر اجرایی Automobili Lamborghini، رئیس بخش طراحی، میتجا بورکرت، و مدیر فنی، روون مور، همراه شد.

لامبورگینی Countach LPI 800-4 جدید اکنون به طور رسمی در خاک ایالات متحده است. این پلاک که در هفته خودروی مونتری 2022 نمایش داده شد، به اولین صاحبان آمریکایی تحویل داده شد. حتی بهتر از آن، این دو خودرو با ویژگی‌های منحصربه‌فردی که در دیگر واحدهای Countach در آمریکای شمالی دیده نمی‌شود، کمیاب خواهند بود.

11 ع، ها

تنها 112 نمونه از لامبورگینی Countach LPI 800-4 در سراسر جهان ساخته خواهد شد – همه آنها فروخته شده اند. دو تا از این ابرخودروهای هیب،، همانطور که در گا،ی بالا مشاهده می‌شود، در رنگ‌های Luci Del Bosco و Bronzo Zante هستند. به گفته این خودروساز، این دو واحد Countach تنها نمونه هایی هستند که در این رنگ های بیرونی در آمریکای شمالی رنگ آمیزی شده اند که از میان طیف گسترده ای از رنگ های رنگ ارائه شده توسط لامبورگینی انتخاب شده اند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.