اگر تقاضای کافی وجود داشته باشد، Stellantis می تواند موتورهای گازی را در خودروهای برقی بازگرداند

اگر تقاضای کافی وجود داشته باشد، Stellantis می تواند موتورهای گازی را در خودروهای برقی بازگرداند

Stellantis برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای ایجاد یک خط تولید خودروهای سواری و کاملاً الکتریکی در اروپا تا سال 2030 دارد. در ایالات متحده، هدف 50 درصد است. این محور برنامه Dare Forward 2030 این مجموعه است و علیرغم کاهش سرعت خودروهای الکتریکی در ایالات متحده، هنوز با سرعت کامل در پیش است. اما این بدان م،ا نیست که اگر ،یداران این خواسته را داشته باشند، شرکت خودروهای احتراقی نمی‌سازد.

این برداشتی از گزارش اخیر است WardsAuto، که به نقل از مدیر مالی Stellantis، ناتالی نایت، در مورد انعطاف پذیری ساخت وسایل نقلیه احتراقی از پلت فرم های الکتریکی صحبت می کند. این اولین بار نیست که ما صحبت های اجرایی Stellantis را در مورد انعطاف پذیری می شنویم، اما این گزارش همه چیز را در طیف گسترده تری ارائه می دهد. به طور خلاصه، اگر تقاضا برای نسخه احتراقی یک EV وجود داشته باشد، Stellantis آماده ساخت آن است.

جیپ واگنیر S خارجی

او گفت: «نمی‌خواهم این واقعیت را نادیده بگیرم که می‌خواهیم به مصرف‌کننده نزدیک بم،م، و اگر ببینیم که فرصتی با آن مدل‌هایی که ابتدا به‌،وان BEV معرفی کرده‌ایم وجود دارد، به آن نگاه می‌کنیم.» به WardsAuto.

علیرغم پایان بازی تمام الکتریکی، Stellantis دارای طیف جدیدی از پلتفرم های STLA است که برای قرار دادن پیشرانه های الکتریکی یا احتراقی طراحی شده اند. شرکت آن را به ،وان یک مزیت در آینده می بیند، و چرا که نه؟ از آنجایی که صنعت خودرو از احتراق به برق می چرخد، داشتن چنین انعطاف پذیری مطمئناً یک مزیت است. اما نمی توان در اینجا به سوال بزرگتر فکر نکرد. چه اتفاقی می‌افتد اگر در سال 2030، 75 درصد ،یداران در ایالات متحده یک خودروی احتراقی بخواهند؟ آیا این طرح 50 درصدی را که در Dare Forward 2030 ترسیم شده است، نادیده می گیرد؟

در حالی که آینده نامشخص است، سخنگوی Stellantis به ما تایید کرد که از هم اکنون، این شرکت در حال تغییر یا تجدید نظر در جنبه های هدف 2030 خود نیست. 50 درصد برق در ایالات متحده و 100 درصد در اروپا هنوز برنامه است. در اروپا، فروش خودروهای الکتریکی همچنان خوب است. همه چیز در ایالت به این خوبی نیست، اگرچه برخی از مدل ها بهتر از بقیه عمل می کنند. اما، تا سال 2030 تنها شش سال باقی مانده است. مگر اینکه بازار خودرو تعدیل قابل توجهی انجام دهد، خط تولید خودروهای جدید که 50 درصد برقی هستند می تواند برای ،یداران آمریکایی فروش سختی باشد.

منبع: https://www.motor1.com/news/718129/stellantis-will-put-combustion-engines-in-evs/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.