این انبار شورلت شورلت شورلت SS454 LS6 که در یوتا پنهان شده است را ببینید

چیزی که این خودرو را جالب می کند ،یب قطعات اصلی و جایگزین آن است. این یک ماشین 100 درصد اصلی و کم مسافت پیموده شده یا یک ترمیم برنده کنکور نیست. ماشینی است که استفاده شده است. قطعات فرسوده و تعویض شدند. درب راننده در یک تصادف آسیب دید و با درب مالیبو جایگزین شد. مطابق با ابزار ارزش گذاری هاگرتییک Chevelle SS454 مدل 1970 با کیفیت نمایشی حدود 150000 دلار ارزش دارد. خودروهای با شرایط منصفانه با ایرادات قابل مشاهده مانند ،اش و پارگی در تودوزی و قطعات غیر اصلی هنوز 68000 دلار ارزش دارند.

شورولت شورلت شورلت SS454 مدل 1970 به ،وان یکی از بهترین خودروهای عضل، قدیمی در تمام زمان ها متمایز است. LS6 454 اینچ مکعبی V8 با 450 ، بخار قدرت و 500 پوند فوت گشتاور، سطوح عملکردی شوک و شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهد. Chevy در آن سال 4475 نسخه از Chevelle با موتور LS6 تولید کرد که آنها را بسیار کمیاب کرد.

در حال حاضر، Chevelle موتور اصلی را ندارد. با این وجود، تعدادی شاخص کلیدی وجود دارد که خودرو را به ،وان یک LS6 تولید شده در کارخانه شورولت در ون نویز، کالیفرنیا شناسایی می کند. اینها شامل تکیه گاه های رادیاتور، گلگیرهای داخلی پ،تیکی و کاپوت القایی اولیه با پین های هود است.

به گفته پاتریک گلن نیکو، در کانال یوتیوب خود، این Chevelle SS454 “در چند صد مایلی ج، سالت لیک سیتی و چند تا دویست تا سیصد مایلی شرق ، وگاس” واقع شده است، که مکان را به حدود نصف کاهش می دهد. ایالت یوتا احتمالاً ایده خوبی است که در مورد مکان ابهام داشته باشید زیرا این خودرو یک مدل LS6 Chevelle است که به خوبی انتخاب شده است، رنگ سفید با نوارهای مشکی و سقف وینیل مشکی دارد.

در حالی که این خودرو کمیاب است، اما اولین چوله SS454 LS6 1970 نیست که ما دیده ایم. سال گذشته، پاتریک گلن نیکو، یک رنگ سیاه را در کانال یوتیوب خود نشان داد. اما اکنون که دو مدل 1970 Chevelle SS454 را در آن بازه زم، دیده‌ایم، کافی است که شما متعجب شوید که چند فروند دیگر وجود دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/669214/1970-chevelle-ss454-ls6-barn-find/با توجه به اینکه برای مدت طول، بیرون نشسته است، بدن در وضعیت خوبی قرار دارد. ج، یوتا آب و هوای بسیار خشکی دارد که به کاهش خوردگی کمک می کند. متأسفانه، همان آب و هوای خشک با وینیل مهربان نیست. روکش وینیل مشکی و داخلی روزهای بهتری را به خود دیده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.