این تبدیل زیبای مرسدس اسپرینتر DIY Camper را در ویدیو ببینید

به طور کلی، تبدیل ون کمپر DIY Sprinter Rick یک نمونه عالی از کاری است که می توان با ابزار، مواد و تخصص من، انجام داد. اما اگر علاقه مند به ،ید این تبدیل DIY هستید، از اینکه اخیراً به قیمت 129000 دلار فروخته شده است، ناامید خواهید شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/653949/mercedes-sprinter-diy-camper-conversion/

ریک همچنین برای نگهداری وسایل خود دو ردیف L-Track را روی سقف نصب کرد و ون با شکاف های نازکی عایق بندی شده است که ظاهری درجه یک به شما می دهد. L-track همچنین به ،وان یک ایستگاه تمرین نیز عمل می کند.

در این ویدیو، ریک، مالک، یک تور تبدیل ون باری مرسدس بنز اسپرینتر 2017 خود را ارائه می دهد. ون طول، ترین و بلندترین مدلی است که این خودروساز می سازد و چهار چرخ متحرک است و اگر ،تیک های دوتایی را حساب کنید شش چرخ دارد. این ون مجهز به سه پنل خورشیدی 100 واتی Renogy در بالای آن است که نیروی کافی برای نیازهای الکتریکی او را فراهم می کند.

مرسدس اسپرینتر یک وسیله نقلیه پایه عالی برای ون کمپر است. ما قبلاً این کار را بارها دیده‌ایم و با ساخت دیگری بازگشته‌ایم که ارزش بررسی را دارد، با حسن نیت از YouTube ماجراهای فضای باز نیوجرسی.

،مت جلوی ون اتاق بزرگ نامیده می شود و فضای زیادی دارد. دو صندلی چرخان مک،زم آلپاین وجود دارد که به طور کامل به اطراف می چرخند، و یک میز Lagoon که برای کار با کامپیوتر، استراحت، یا نوشیدن نوشیدنی یا شام با افراد دیگر عالی است. در زیر یکی از صندلی های روی میز Lagoon یک چراغ LED قابل تنظیم است و همچنین یک ،وجی 110 AC در کابینت وجود دارد.

یک واقعیت جالب این است که ظاهراً قاب گران است، بنابراین ریک برای صرفه جویی در هزینه، بست های خود را با استفاده از آلومینیوم استوک ساخته است. کابینت ها به خوبی طراحی شده اند و همه چیز به خوبی انجام می شود، با تمرکز بر کاهش وزن.

چندین چیز عالی دیگر در مورد ساخت این ون کمپر DIY وجود دارد که همه آنها در ویدیوی بالا توضیح داده شده و به آنها اشاره شده است.

سیستم قدرت در موتورخانه DIY از اجزای پیشرفته، از جمله شارژر اینورتر 2000 واتی و م،تور باتری Victron تشکیل شده است. پانل AC، بخاری S-Bar و کلید پمپ آب همگی در دسترس هستند و ریک برای توضیح اینکه چرا داشتن سوئیچ پمپ آب مهم است، وقت می گذارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.