این تبدیل شگفت‌انگیز اتوبوس کمپر با خروجی‌های کشویی دوگانه را به‌طور کامل بگردید

سفر با RV می تواند خسته کننده باشد، به خصوص اگر عادت به زندگی در یک فضای کوچک ندارید. اما وقتی یک اتوبوس شهری دریافت می‌کنید و آن را به خانه‌ای روی چرخ تبدیل می‌کنید، این آزادی را دارید که دقیقاً آن‌طور که می‌خواهید طراحی کنید.

بله شما آن را درست خواندید. یک وان حمام به اندازه بزرگسالان ساخته شده از چوب بازیافت شده وجود دارد که این زوج در گذشته برای محافظت از پنجره های خانه خود در هنگام طوفان استفاده می ،د. همچنین یک انبار شراب کوچک وجود دارد که با یک تکه شیشه اکریلیک شفاف پوشیده شده است.

خانه روی چرخ همچنین دارای یک ماشین لباسشویی و خشک کن و همچنین یک کاناپه قابل افزایش است که می تواند دو مهمان را در خود جای دهد. اما این همه ماجرا نیست زیرا دو تخت دو طبقه هفت فوتی و یک تخت کینگ نیز وجود دارد، به این م،ی که اتوبوس می تواند تا شش نفر را بخواباند.

همه چیز در داخل بسیار تمیز به نظر می رسد، و بیرون نیز بسیار زیبا است، با پوشش های چوبی تقلبی و ،تیک های دیواری سفید که از هات میله های ک،یک الهام گرفته شده است. همچنین یک آرایه فتوولتائیک روی پشت بام وجود دارد که می‌تواند انرژی مجموعه‌ای از چهار باتری را تامین کند، اما همانطور که شوهر می‌گوید، برای راه‌اندازی سیستم تهویه مطبوع مینی اسپلیت کافی نیست، بنابراین ارتقای پنل‌های خورشیدی و راه‌اندازی باتری فعال است. راه

و این دقیقاً همان کاری است که زوج لوپز با اتوبوس شهری خود انجام دادند که به یک خانه کوچک و دوست‌داشتنی دور از خانه تبدیل شده است، با دو سرسره، یک تخت کامل، یک یخچال خانگی و بسیاری موارد دیگر.

به دلیل فضای اضافی ارائه شده توسط ،وجی های کشویی دوگانه، RV فضای زیادی برای یک آشپزخانه معمولی و خانه مانند با سینک مزرعه، میز قصابی و یک یخچال خانگی دارد.

این دو در ویدیوی تعبیه شده در بالای این صفحه هر آنچه را که باید در مورد تبدیل اتوبوس خود بد،م توضیح می دهند، اما لازم به ذکر است که تک تک کارهایی که انجام دادند بسیار خوب فکر شده بود، از قرار دادن کابینت ها تا اندازه وان حمام

مخازن آب شیرین و آب خا،تری زیر طبقه مرتفع هستند و م،ن آب سیاهی وجود ندارد، زیرا این زوج به دنبال توالتی رفتند که ظرف مخصوص خود را دارد.

مثل همیشه، نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.


منبع: https://www.motor1.com/news/670405/bus-camper-rv-converson-dual-slide-outs/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.