این لیموزین دوج وایپر 25 فوتی با قیمت 160 هزار دلار قابل خرید است

آیا این برای یک دوج وایپر زیاد نیست؟ خوب، آن طور که گفته شد، برخلاف Vtheriper است، این یکی 25 فوت طول دارد.

12 ع، ها

در همین حال، V10 در این Viper منحصر به فرد با یک موتور جعبه موپار 360 مگنوم با قدرت 390 ، بخار (291 کیلووات) که به یک گیر،س اتوماتیک متصل شده است، جایگزین شده است. جزییات دیگری در مورد این پیشرانه اضافه نشده است، به جز اینکه “حرکت عالی” دارد.

دوج وایپر یک وسیله نقلیه به یاد ماندنی برای این خودروساز است، به طوری که چند نمونه از آن هنوز سال ها پس از پایان تولید آن در سال 2017 در حال فروش هستند. کاملا جدید» ،ید در سه ماهه دوم سال جاری انجام شد.

این تبدیل شامل صندلی های بیشتری برای Viper بود، با نسخه کشیده ظرفیت 12 صندلی (البته فقط 10 نفر کمربند ایمنی دارند). سقف نیز بریده شده است و نمای داخلی سیاه رنگ را نمایان می کند. رول کیج اصلی پشت صندلی های جلو نیز در ردیف عقب آینه می شود.

کری پراتر استوچل این لیموزین ورزشی کشیده را در میسوری می فروشد. هر چند این اولین باری نیست که ما آن را برای چنگ زدن می بینیم. سال گذشته، با قیمت اولیه 135000 دلار در eBay ظاهر شد. به نظر می رسد که هیچ ، به اندازه کافی برای آن پیشنهاد نکرده است و اکنون دوباره ظاهر شده است و فروشنده آن را به قیمت بالاتر رها کرده است.

اما اگر به دنبال یکی از موارد مورد علاقه هستید که برخلاف هر چیز دیگری که در بازار دیده‌اید، یکی برای فروش در بازار فیس‌بوک با قیمت 160000 دلار وجود دارد.

دوج وایپر لیمویی کشدار برای فروش

پس یک Viper بی‌باله که 10 صندلی دارد را کجا می‌برید؟ همانطور که فروشنده اشاره کرد، این می تواند یک تبلیغ متحرک برای ،ب و کار شما باشد، که می تواند کارساز باشد، همانطور که می تو،م تصور کنیم که یک افعی بلند که در خیابان غلت می زند و توجه همه را به خود جلب می کند. اگر علاقه مندید و صد و شصت گرون دارید، ادامه دهید و از طریق لینک منبع زیر با فروشنده تماس بگیرید.


منبع: https://www.motor1.com/news/619194/dodge-viper-limousine-for-sale/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.